دوشنبه 9 مهر 1403

ورودی چترود کرمان نیازمند بازسازی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ورودی چترود کرمان نیازمند بازسازی است

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی شورای شهر چترود گفت: پل ورودی این شهر به‌علت نداشتن ایمنی لازم و وضعیت ساخت و ساز اشتباه علاوه بر اینکه مشکل ترافیکی را افزایش می‌دهد، جان عده‌ای از شهروندان و مسافران را به خطر انداخته که نیازمند بازسازی است.

وحید صفرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سه کشته و تعداد فراوان حوادث رانندگی در این منطقه طی سال‌های اخیر علت اصلی ساخت اشتباه یک پل در ورودی شهر چترود بوده است.

وی اظهار داشت: این پل از طرف کرمان به سمت شهر چترود ورودی مستقیم به شهر ندارد و از روستاهای بالا نیز خروجی به سمت جاده کرمان ندارد و خودروها مجبور به طی کردن مسیری بیشتر و دور زدن در یک محور اصلی می شوند که همین امر حوادث رانندگی در این منطقه را افزایش داده لذا این پل استاندارد لازم را ندارد و بسیار خطرناک محسوب می شود.

مدیر روابط عمومی شورای شهر چترود گفت: با وجود پیگیری‌ها و تلاش‌های که برای ساماندهی این پل انجام گرفته است متاسفانه هنوز وضعیت پل بلاتکلیف مانده و اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت و ساماندهی این پل، به علت بی‌توجهی و سهل‌انگاری برخی مسئولان رها شد و چندین مرحله مقامات مربوطه از این پل بازدید کردند و قول های دادند که تاکنون عملی نشده است.

وی تصریح کرد: مسئولان چترود هم از این وضع خسته شدند، آنها بارها با ادارات مربوطه رایزنی کردند و وزیر راه و شهرسازی و 2 نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز از این پل دردسرساز بازدید و قول مساعد همکاری دادند که تا این لحظه اجرایی نشده است.

صفرزاده گفت: بهتر است که مسئولان مربوطه به سرعت فکری به حال این پل غیر استاندار کنند تا بیش از این آسیب به جان و مال مردم زده نشود.

چترود در فاصله 40 کیلومتری کرمان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*