پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ورود کیا کادنزا 2022 به بازار با آرمی جدید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ورود کیا کادنزا 2022 به بازار با آرمی جدید

کیا کادنزا 2022 اولین خودرویی خواهد بود که با آرم جدید کیا روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساخت خودروهای کیا از اوایل سال آینده اجرایی می‌شود و به گفته مدیرعامل این شرکت خودروسازی، نام تجاری این خودرو ژاپنی پویاتر، شیک و مبتکرتر خواهد شد. اولین سفارش این خودرو از یک آرم جدید استفاده خواهد کرد و صادقانه می‌گوید مدت هاست این تغییر نام را در سر دارد. نسل سوم کادنزا اولین خودرویی که خواهد بود که آواتار اصلاح شده را به کار خواهد گرفت.

حدس زده می شود که کیا قصد دارد تغییرات زیادی را برای این سدان بزرگ در نظر بگیرد. این کارخانه خودروسازی برای انعکاس موقعیت بالاتر خود، نام خودرو را تغییر خواهد داد، K7 حداقل در بازار داخلی خود با نام تجاری K8 تغییر نام می‌یابد.

هنوز مشخص نیست که آیا کادنزای تولیدی برای ایالات متحده تغییر نام دهد، اما اگر این اتفاق بیفتد خیلی تعجب نخواهیم کرد، زیرا اپتیما نیز از قبل نام K5 را تغییر داده است. همانطور که قبلا گزارش شده بود، نسل بعدی سدونا که قبلا در کره جنوبی مشخص شده است، احتمالا با پلاک کارناوال، تغییر نام داده و همچنین در ایالت تغییر خواهد کرد.

تغییر نام K8 مدتی است که با توجه به مارک تجاری کیا K8 در سال 2016 در دست کار است. با گزارش جدید نه تنها مدل معمولی، بلکه "K8 GT-Line" و "K8 GT" نیز از TKCB می‌گوید انتقال به K8 در حال حاضر به صورت داخلی برقرار شده است. گفته می‌شود که مدل نسل بعدی لوکس‌تر شده و از نظر ابعادی رشد می‌کند، بنابراین منطقی است که کیا می‌خواهد نام جدید این خودرو با وضعیت رده بالا نشان دهد.

در قسمت جلوی این خودرو یک سدان معمولی دیده می‌شود، اما در نیم رخ آن طراحی برجسته تری به چشم می‌خورد. شیشه جلوی باریک و سبک بدنه Kammback این خودرو نشان می‌دهد که جدیدترین مدل کیا با بی ام و سری 4 گرن کوپه و آئودی A5 اسپرتبک رقابت خواهد کرد. لوله اگزوز چهارقلوی گرد کرومی و برخی عناصر کرومی در نیم رخ این خودرو ظاهری ممتاز به آن می‌دهند.

گزارشات حاکی از آن است که کیا K8 بر اساس پلتفرم دیفرانسیل عقب جنسیس G70 ساخته می‌شود. زیر کاپوت این خودرو برای بازار آمریکای شمالی موتوری V6 تعبیه خواهد شد در حالی که یک موتور 2.0 لیتری T-GDi توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی نیز برای بازار‌های اروپایی آن ارائه می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که قرار است رونمایی رسمی در ماه مارس پیش از آغاز فروش چند ماه بعد انجام شود. کیا با پیچیده‌تر کردن آن، می‌خواهد از همپوشانی با هیوندای گراندور مکانیکی (معروف به آزرا) که در کره جنوبی بیش از K7 در امسال با نسبت تقریبا سه به یک فروخته است، جلوگیری کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام /

ورود کیا کادنزا 2022 به بازار با آرمی جدید 2
ورود کیا کادنزا 2022 به بازار با آرمی جدید 3
ورود کیا کادنزا 2022 به بازار با آرمی جدید 4
ورود کیا کادنزا 2022 به بازار با آرمی جدید 5