سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

وزارت دفاع با راهبرد مقاومت فعال نیروهای مسلح را پشتیبانی می‌کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وزارت دفاع با راهبرد مقاومت فعال نیروهای مسلح را پشتیبانی می‌کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران با تسلیت ایام شهات حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، روز 31 مرداد، روز صنعت دفاعی و هفته دولت و یاد شهدای والامقام؛ شهیدان رجایی و باهنر و شهدای ایثار و مقاومت؛ شهیدان صیاد شیرازی، قاسم سلیمانی و همدانی و هزار شهید وزارت دفاع، به ویژه سه وزیر دفاع، شهیدان چمران، نامجوی و فکوری را گرامی داشت.

وی افزود: مؤلفههای دفاع و امنیت مردمپایه و خوداتکا در ساخت قدرت ملی از یکسو و ویژگیهای خاص دینی، انقلابی، ولایی و موقعیت ژئوپلیتیکی و قابلیتهای جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر، موقعیت ممتاز و متمایزی را برای وزارت دفاع به عنوان بخشی از دولت و یکی از نهادهای دفاعی در تابعیت فرماندهی معظم کل قال ایجاب میکند.

امیر آشتیانی اظهار کرد: وزارت دفاع بر مبنای دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال نیروهای مسلح کشور را پشتیبانی می‌کند. تأثیر و کیفیت این پشتیبانی عملا با موقعیت و توان نیروهای مسلح در سطح منطقه و ارتباط مستقیم و آثار و نتایج آن در میدان و کسب موقعیت و موفقیتهای راهبردی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم میزند و این بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

وزیر دفاع بیان کرد: وزارت دفاع بر مبنای تبعیت ولایی در قبال فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در چارچوب قانون اساسی، قانون برنامه ششم توسعه و سایر قوانین و برنامههای دولت سیزدهم و انتظارات نیروهای مسلح پرتوان و به عنوان نهاد پشتیبان از دفاع و امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی متعهد و پاسخگو است.

ادامه دارد...