پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

وزیر کشور: بارش برف اردبیل در 10 سال اخیر بی‌سابقه بود

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
وزیر کشور: بارش برف اردبیل در 10 سال اخیر بی‌سابقه بود

با وجود بارش برف سنگین که در 10 سال اخیر در اردبیل بی‌سابقه بود، با تلاش مسوولان استان خوشبختانه مشکلی در خصوص قطع گاز، برق، آب و تلفن ایجاد نشد.

وزیر کشور با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در استان اردبیل، گفت: با وجود بارش برف سنگین که در 10 سال اخیر در اردبیل بی‌سابقه بود، با تلاش مسوولان استان خوشبختانه مشکلی در خصوص قطع گاز، برق، آب و تلفن ایجاد نشد.

به گزارش فارس، احمد وحیدی امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بارش برف مایه خیر و برکت بوده و امیدبخش تامین آب شرب و کشاورزی است که کاهش درصد خشکسالی در سال آتی را نوید می‌دهد.

وزیر کشور با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در استان تصریح کرد: با وجود اینکه استان اردبیل نسبت به برخی استان‌ها وضعیت مناسبی دارد اما برای تامین تجهیزات به زمان بیشتری نیاز است و تلاش خواهیم کرد امکانات و تجهیزات مورد نیاز استان را تامین کنیم اما در چنین مواقع حساسی استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها ضروری است.

وی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی راه‌ها، بیان کرد: اطلاع‌رسانی به مردم از سوی رسانه ملی و همکاری گروه‌های جهادی عزم همه مردم و مسوولان برای حل مشکلات را نشان می‌دهد و لازم است با جلب همکاری مردم و گروه‌های جهادی و بهره‌گیری از اقدامات ابتکاری، تخلیه کوچه‌ها و معابر فرعی نیز انجام شود.

به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران لینک کوتاه: asriran.com/003SRJ