سه‌شنبه 28 فروردین 1403

وضعیت ملی‌پوش دوپینگی کشتی فرنگی همچنان در ابهام

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
وضعیت ملی‌پوش دوپینگی کشتی فرنگی همچنان در ابهام

در حالی که بیش از 4 ماه از شکست عجیب کشتی‌گیر ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا می‌گذرد، اما میزان محرومیت او رسما اعلام نشده است.

*س_ در حالی که بیش از 4 ماه از شکست عجیب کشتی‌گیر ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا می‌گذرد، اما میزان محرومیت او رسما اعلام نشده است. _س* - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز 30 بهمن ماه، بهروز هدایت که با غلبه بر مدعیانی چون رامین طاهری و حسین نوری در جام بین المللی تختی، موفق شد دو بنده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی فرنگی را در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب شود، در مرحله نیمه نهایی در حالی که 7 بر صفر از حریف قرقیزستانی پیش بود، در 6 ثانیه پایانی مبارزه روی زمین افتاد و به داور اعلام کرد که به دلیل ناراحتی زانویش قادر به ادامه مسابقه نیست، اما در حالت طبیعی و بدون احساس درد در ناحیه زانو، تشک را ترک کرد.

این باخت عجیب با واکنش فدراسیون همراه بود و رسما اعلام شد تست دوپینگ داخلی این کشتی گیر مثبت اعلام و از او خواسته شده تن به شکست بدهد.

با وجودی که در این مدت برای چند کشتی‌گیر دیگری که نمونه دوپینگ‌شان در مسابقات داخلی مثبت شده بود، احکام انضباطی صادر شد اما با وجود گذشت نزدیک به 130 روز از مسابقات قهرمانی آسیا (زمان اعلام تست دوپینگ هدایت) هنوز حکم او اعلام نشده است.

فدراسیون کشتی به دنبال دریافت مجوز برای بازگشایی سالن‌ها / لیگ از مرداد استارت می‌خورد؟

این در حالی است که پیش از جلسه رسیدگی به وضعیت این کشتی گیر و شنیدن دفاعیات او نیز برگزار شده است. باید دید بعد از این وقفه نسبتا طولانی در اعلام حکم هدایت، آیا محرومیت او کمتر از 4 سال خواهد بود؟

انتهای پیام /