چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

وفایی: جلسات کمیته فنی بر حسب ضرورت تشکیل می‌شود / میزبانی به خاطر مشکلات شخصی در جلسه حاضر نشد

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
وفایی: جلسات کمیته فنی بر حسب ضرورت تشکیل می‌شود / میزبانی به خاطر مشکلات شخصی در جلسه حاضر نشد

عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: قبلا و در زمان ریاست محمود رشیدی برنامه و نقشه راه حضور در بازی‌های آسیایی ترسیم شد و در حال حاضر هم قرار است طبق همان برنامه پیش برویم.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اظهارات تند مصطفی چایچی درخصوص خنثی بودن تصمیمات کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری و وجود اختلاف بین اعضای این کمیته، اظهار داشت: هیچ اختلافی وجود ندارد و ذات و ماهیت کمیته فنی ایجاب می‌کند که نظرات متفاوت در مورد یک موضوع مطرح شود و در نهایت تصمیم که نظر اکثریت اعضاست، اجرایی شود. باتوجه به تغییر و تحولات مدیریتی در طی چند ماه گذشته این اولین جلسه کمیته فنی بود که با محوریت لیگ، نحوه امتیازدهی و.... برگزار شد. البته جلسات کمیته فنی این گونه نیست که به صورت مرتب در زمان‌های مشخص برگزار شود، بلکه این جلسات بنابه ضرورت و با دستور رییس کمیته فنی که همان سرپرست یا رییس فدراسیون است، تشکیل می‌شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این که چرا در جلسه اخیر مباحث مربوط به لیگ نسبت به حضور در بازی‌های آسیایی در اولویت قرار داشت، خاطرنشان کرد: در دوره سرپرستی هاشم کندی برای بررسی همه جوانب در خصوص یک موضوع، نه تنها تعداد اعضای کمیته فنی کم نشد بلکه تعدادشان افزایش هم پیدا کرد. در مورد عدم صحبت از بازی‌های آسیایی هم تاکید می‌کنم که قبلا و در زمان ریاست محمود رشیدی برنامه و نقشه راه حضور در بازی‌های آسیایی ترسیم شد و در حال حاضر هم قرار است طبق همان برنامه پیش برویم و به همین دلیل ضرورتی نبود در جلسه کمیته فنی دوباره راجع به این موضوع صحبت شود.

وی در واکنش به انتقادات چایچی از عملکرد کمیته فنی و عدم حضورش در این نشست، گفت: اولا این نخستین جلسه کمیته فنی از زمان سرپرستی هاشم‌کندی بود و به نظرم بهتر بود چایچی که از دوستانم هست در جلسه اول شرکت می‌کرد و سپس اظهار نظری انجام می‌داد. از سوی دیگر تمامی تصمیمات با نظرسنجی از اعضای کمیته فنی و با رای اکثریت نهایی می‌شوند و اینگونه نیست که فردی بخواهد نظرش را تحمیل کند. در این بین احتمال دارد گاهی تصمیمات گرفته شده باب میل چند نفر از اعضای کمیته فنی نباشد. معتقدم اعضای کمیته فنی باید کمی حرفه‌ای‌تر برخورد کنند.

سرپرست سازمان لیگ افزود: همچنین برخی از اعضای کمیته فنی در شهرهای مختلف هستند و طبیعتا برای تمام موضوعات ضرورتی نیست که همه اعضای کمیته فنی حضور داشته باشند و گاها هم پیش می‌آید که برخی از اعضا به دلیل مشکلات شخصی امکان سفر به تهران را ندارند. البته این عدم حضور در جلسات به معنای بی‌اظلاعی از تصمیمات نیست و همان افرادی که در جلسات نبوده‌اند هم در جریان امور قرار می‌گیرند.

وفایی در پایان راجع به غیبت قادر میزبانی در جلسه کمیته فنی، گفت: در این مورد هم شیطنت‌هایی صورت گرفت ولی من حرفی در مورد اختلاف نشنیده‌ام. پیش از جلسه کمیته فنی هم با چایچی و هم میزبانی تماس گرفته شد که میزبانی اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات شخصی نمی‌تواند در جلسه کمیته فنی حاضر شود و اصلا بحث اختلاف مطرح نبوده است.