جمعه 10 فروردین 1403

(ویدیو) خلاصه بازی پرتغال 2 - 4 آلمان؛ آتش‌بازی مانشافت و گلزنی رونالدو

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(ویدیو) خلاصه بازی پرتغال 2 - 4 آلمان؛ آتش‌بازی مانشافت و گلزنی رونالدو

تیم ملی آلمان با ارائه نمایشی عالی مقابل پرتغال قهرمان دوره قبل موفق شد 4 بر 2 به پیروزی برسد.

در ورزشگاه آلیانتس‌آرنای شهر مونیخ در دیداری حساس از گروه F یورو 2020 آلمان به مصاف پرتغال رفت و این بازی را با نتیجه قاطع 4 بر 2 برد.

آلمانی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و چند موقعیت هم خلق کردند، حتی توسط گوسنس هم به گل رسیدند که این گل توسط VAR آفساید اعلام شد. برخلاف جریان بازی این پرتغال بود که به گل نخست بازی رسید. در اولین موقعیت خطرناک‌شان پاس ژوتا را رونالدو در دقیقه 15 تبدیل به گل کرد تا طلسم گل نزدنش به آلمان را بشکند.

با این حال مانشافت زود به بازی برگشت و 2 گل در دقایق 35 و 39 زد. گل نخست را گوسنس ساخت و به نظر می‌رسید دیاس گل‌به‌خودی زده است. اگرچه یوفا به نام هاورتس این گل را ثبت کرد. از حرکت هاورتس هم مشخص بود که توپ به پای او برخورد نکرده است. 4 دقیقه بعد این مرتبه ارسال کیمیش را گوئریرو با سراسیمگی به سقف دروازه خودی کوبید تا به لطف این گل‌به‌خودی‌ها آلمان پیروز به رختکن برود.

دقیقه 51 ژرمن‌ها به گل سوم رسیدند. گوسنس باز هم در متن حرکت بود و این مرتبه هاورتس پاس طلایی او را خودش تبدیل به گل کرد. دقیقه 60 گوسنس درخشش خودش را با گل تکمیل کرد. ارسال بی‌نقص کیمیش را او به تور دروازه چسباند.

دقیقه 67 پرتغال فاصله را کمتر کرد. پاس رونالدو را ژوتا از روی خط تبدیل به گل دوم سلسائوی اروپا کرد. بعد از این گل پرتغال برای زدن گل‌های بعدی و فرار از شکست هجومی بازی کرد، ولی به نتیجه‌ای نرسید.

آلمان با این برد 3 امتیازی شد و بالاتر از پرتغال قرار گرفت که همین میزان امتیاز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
(ویدیو) خلاصه بازی پرتغال 2 - 4 آلمان؛ آتش‌بازی مانشافت و گلزنی رونالدو 2