جمعه 31 فروردین 1403

پایان مسابقات بین‌المللی مصر با قهرمانی سه ملی‌پوش تیراندازی کشورمان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پایان مسابقات بین‌المللی مصر با قهرمانی سه ملی‌پوش تیراندازی کشورمان

تهران - ایرنا - سه ملی‌پوش تیراندازی کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آزاد بین‌المللی مصر شدند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های آزاد بین المللی مصر در حالی پیگیری شد که در فینال مسابقات تفنگ بادی زنان، نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه اول ایستاد، نماینده سنگاپور دوم شد و فاطمه کرم زاده دیگر نماینده شایسته کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در بخش تفنگ بادی مردان، پوریا نوروزیان تیرانداز ارزنده ایران با قرار گرفتن در جایگاه اول به مقام قهرمانی دست یافت و دو نماینده کشور هند دوم و سوم شدند.

جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان در رشته تپانچه بادی با کسب بالاترین امتیاز نسبت به سایر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

دیگر تیرانداز کشورمان وحیدگل خندان در جایگاه چهارم ایستاد. پس از فروغی نماینده کشورهای عربستان و ویتنام به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. پیش از این 2 نماینده دیگر ایران امیرجوهری خو و چنگیز مسیب زاده با امتیاز 571 و 569 به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم و شانزدهم به کار خود پایان دادند.

مهیار صداقت دیگر نماینده ایران با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد. پیش از این آرمینا صادقیان در بخش تفنگ بادی جوانان به عنوان قهرمانی بخش زنان رسیده بود.

مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی مصر از 19 تا 21 آذرماه در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی مردان و زنان با حضور220 ورزشکار از 17کشور دنیا به صورت آنلاین برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س*