پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

پدیده آبی پاکی را روی دست استقلال ریخت / ماجرای قرارداد قاسمی‌نژاد با تیم مشهدی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پدیده آبی پاکی را روی دست استقلال ریخت / ماجرای قرارداد قاسمی‌نژاد با تیم مشهدی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی از مدیران استقلال از خرید امین قاسمی نژاد در تابستان خبر داده اند سرپرست باشگاه پدیده این موضوع را کاملا تکذیب کرد و از مدیران استقلال خواست تا این بازیکن را هوایی نکنند. حسین بادامکی در مورد شایعات به وجود آمده مبنی بر انتقال امین قاسمی نژاد در تابستان به استقلال گفت: «این‌ها تنها صحبت‌های است که در روزنامه‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی از مدیران استقلال از خرید امین قاسمی نژاد در تابستان خبر داده اند سرپرست باشگاه پدیده این موضوع را کاملا تکذیب کرد و از مدیران استقلال خواست تا این بازیکن را هوایی نکنند.

حسین بادامکی در مورد شایعات به وجود آمده مبنی بر انتقال امین قاسمی نژاد در تابستان به استقلال گفت: «این‌ها تنها صحبت‌های است که در روزنامه‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود. قاسمی نژاد یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد بیخودی کسی بازیکنان ما را هوایی نکند و اگر تیمی پیشنهادی دارد مستقیم با باشگاه مطرح کند. امین با قدرت در تمرینات حضور پیدا می‌کند و تمام تمرکز او روی موفقیت پدیده در این فصل است.»