پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پرداخت کمک‌هزینه ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی / 41 واحد مسکونی خانوارهای تحت پوشش در اردبیل افتتاح می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پرداخت کمک‌هزینه ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی / 41 واحد مسکونی خانوارهای تحت پوشش در اردبیل افتتاح می شود

ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بهزیستی، تعداد 41 واحد مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی تکمیل و به مددجویان تحت پوشش تحویل داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد ستاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اشاره به تحویل واحدهای مسکونی به خانواده های تحت پوشش در هفته بهزیستی، اظهار داشت: یکی از مشکلات مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی داشتن مسکن مناسب است.

وی افزود: سازمان بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش، با اجرای برنامه های متنوع و با استفاده از امکانات خیرین بزرگوار و نهادها و ارگانهای مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت پوشش اقدام می کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، امسال در هفته بهزیستی تعداد 41 واحد مسکونی با مشارکت خانواده ها و بسیج سازندگی تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

ستاری تصریح کرد: از 41 واحد مسکونی تحویلی 12 واحد متعلق به خانواده های دارای حداقل 2 عضو معلول و 29 واحد نیز از آن خانواده های تحت پوشش می باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد سازمان بهزیستی شده با بنیاد مسکن جهت حل مشکل مسکن مددجویان در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، مبلغ 35 میلیون تومان بصورت نقدی و مابقی بصورت وام در اختیار خانواده های نیازمند به مسکن قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /