جمعه 31 فروردین 1403

پرواز فوق‌العاده به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پرواز فوق‌العاده به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان

مدیرکل روابط عمومی "هما" از برنامه‌ریزی پروازی فوق العاده از سوی این شرکت هواپیمایی به پایتخت بلاروس برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا حسین جهانی در این باره اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کووید 19 در جهان و تقاضای شماری از هموطنان مقیم از جمله ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، مجوز انجام پرواز فوق‌العاده برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور صادر شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این پرواز در روز بیستم تیر ماه (10 جولای) سال جاری انجام خواهد شد. پرواز رفت تهران به مینسک در ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد از تهران به مقصد مینسک انجام می‌شود و بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت 10 و 50 دقیقه به وقت محلی از مسینک به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار کرد هموطنان مقیم کشور بلاروس برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به سایت http:ebooking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن 46621888 تماس بگیرند.

گفتنی است؛ از ابتدای انتشار ویروس کووید 19، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به دنبال دریافت مجوز پرواز، پروازهای فوق‌العاده‌ای بسیاری برای انتقال هموطنان مقیم به کشور انجام داده است.

انتهای پیام