سه‌شنبه 29 اسفند 1402

پر فروش ترین تلویزیون های سال 2021 در سه برند اصلی بازار همراه با قیمت

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پر فروش ترین تلویزیون های سال 2021 در سه برند اصلی بازار همراه با قیمت

پرفروش ترین تلویزیون های سال 2021 را از سه برند ال جی، سونی، و سامسونگ انتخاب کردیم که در ادامه به توضیحاتی دراین مورد می پردازیم.

*س_1- تلویزیون ال جی C1_س*

C1 سایز 55 اینچ یکی از جدیدترین تلویزیون ال جی میباشد که در سال 2021 معرفی شده است. LG این تلویزیون را به صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل مجهز کرده است. تلویزیون ال جی C1 به پردازشگر نسل چهارم آلفا 9 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تصاویر فوق العاده ای را ارائه میدهد. همچنین این تلویزیون به کمک فناوری AI Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی پخش میکند. تلویزیون 4K ال جی 55C1 از تکنولوژی Cinema HDR با فرمت های HLG، HDR10 Pro و Dolby Vision پشتیبانی میکند و کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند.

*س_کیفیت تصویر تلویزیون ال جی C1_س*

تلویزیون ال جی C1 با برخورداری از صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل صحنه های فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. تلویزیون اولد ال جی C1 دارای 8 میلیون پیکسل است و هر پیکسل به صورت جداگانه قادر است تا نور خود را تامین کند. به همین علت کنتراست تصویر فوق العاده ای ایجاد شده و لذت تماشای فیلم و بازی در این تلویزیون دوچندان خواهد شد. تلویزیون 4K ال جی C1 کیفیت تصویری چهار برابر بهتر از تلویزیون های Full HD را ارائه میدهد.

*س_سیستم عامل هوشمند C1_س*

تلویزیون های ThinQ AI ال جی، جزو تلویزیون هایی هستند که با دستیار گوگل و Alexa ساخته شده اند و این یعنی ThinQ AI تمام دستیارهای صوتی که تا بحال در اسمارت تی وی ها استفاده کرده اید را ادغام می کند تا بهترین کارایی را داشته باشند. تلویزیون C1 ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل WebOS 5.0 و وای فای، جدیدترین امکانات روز را در اختیار کاربران و طرفدارانش قرار می دهد. اکنون برای کنترل و مدیریت تمام دستگاه های دیجیتال موجود در منزلتان نیازی به خرید دستگاه جداگانه نیست بلکه با هوش مصنوعی ThinQ AI می توانید راه حلی هوشمندانه و آسان برای مدیریت آن ها داشته باشید.

*س_2- تلویزیون سامسونگ Q70A_س*

تلویزیون سامسونگ در سری های مختلف و مدل های متفاوت عرضه شده اند، که در بین نمایشگرهای نئو کیولد و کیولد تلویزیون سامسونگQ70A با کیفیت تصویر فورکی، سیستم صوتی 60 وات و امکانات اسمارت عرضه شده است. سامسونگ برای این سری تلویزیون ها رفرش ریت 120 هرتز در نظر گرفته است، همچنین امکان اشتراک گذاری صفحه موبایل با تلویزیون نیز در این مدل وجود دارد. این مدل دارای زاویه دید گسترده و پردازنده کوانتمی بروز شده 4k است. از دیگر امکانات تلویزیون کیولد سامسونگ Q70A می توان به پورت های ارتباطی HDMI و USB همچنین اتصال بلوتوث و وای در کنار قابلیت صوتی Sound Object Tracking اشاره کرد.

*س_طراحی Q70A_س*

معمولا تلویزیون هایی مانند تلویزیون کیولد سامسونگ Q70A که از یک طراحی بدون حاشیه استفاده می کنند؛ با هر محیطی و دکوراسیونی به خوبی سازگار است. به لطف حاشیه های بسیار باریم شما می توانید تصاویر گسترده تری را مشاهده کنید. وجود سیستم مدیریت کابل به شما کمک می کند که هنگام استفاده از دستگاه خود روی میز یا روی دیوار, فضای مرتب تر و بدون شلختگی کابل را داشته باشید. به دلیل استفاده از فناوری Wide Viewing Angle این تلویزیون 2021 سامسونگ زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد و در نتیجه شما می توانید از هر زاویه ای از اتاق تصاویر بدون تحریف رنگ را مشاهده کنید.

ا قابلیت Ambient Mode+ می توانید تصویر سیاه صفحه تلویزیون (در حالت خاموشی) را با طراحی، الگوها و... دیوارهای خود ترکیب کنید. این قابلیت فقط برای سرگرمی نیست و شما می توانید با Ambient Mode+ اطلاعات و سرگرمی های مفیدی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این قابلیت می توانید تلویزیون خود را مخفی کنید و یا آن را به یک تابلوی زیبا تبدیل کنید.

*س_کیفیت تصویر تلویزیون کیولد Q70A_س*

پردازنده ی 4k پردازنده ی قوی هستش در این تلویزیون برای افزایش هر صحنه از محتوا و فیلم در صفحه نمایش QLED عملکرد 4k کیفیت تصویر هر صحنه ای را افزایش می دهد همچنین باعث افزایش کنتراست 2160*3840 می شود و روشنایی خاصی را به تصاویر می دهد که با وجود Quantum Dot قادر به نمایش واضح رنگ ها می شود و بیننده حس طبیعی بودن رنگ را در تصاویر می تواند تشخیص دهد و در طیف وسیع رنگ بدون دخالت کردن رنگ ها در LED های موجود, نمایش خیره کننده ای را ارائه دهد.

*س_قابلیت هوشمند Q70A_س*

سامسونگ در تلویزیون های 2021 خود از سیستم عامل تایزن استفاده می کند چون دارای رابط کاربری جذابی است که استفاده ساده ای دارد. با استفاده از این رابط کاربری کاربران می توانند خیلی سریع و ساده نیازهای خود را مرتفع سازند. تلویزیون 2021 سامسونگ مدل QLED Q70a از قابلیت دستیار صوتی پشتیبانی می کند و شما می توانید بیکسبی؛ دستیار های صوتی الکسا و گول استفاده کنید.

*س_3- تلویزیون سونی x80j_س*

X80J یکی از تلویزیون های 2021 سونی است که در سایز 55 اینچ تولید شده است. این مدل جزو ارزان ترین تلویزیون های سونی در سال 2021 است و کیفیت تصویر خوبی را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون سونی X80J را به صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K مجهز کرده است. همچنین از نور پس زمینه از نوع Direct LED پشتیبانی میکند. این تلویزیون از فناوری HDR با فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی میکند و محتوای HDR را با کیفیت خوبی به نمایش میگذارد. همچنین از تکنولوژی Object-based HDR Remaster برای افزایش عمق محتوای HDR برخوردار است.

*س_کیفیت تصویر تلویزیون x80j_س*

لویزیون سونی X8000J به جای استاندارد SDR از HDR در صفحه نمایش خودش استفاده می کند و این پیشرفت های بسیاری برای تصویر دارد که از مهمترین آن ها می توان به دامنه گسترده تری از روشنایی و درخشندگی اشاره کرد. با فناوری HDR10 در این تلویزیون براویا حتی ریزترین جزئیات با چشم شما قابل مشاهده هستند ضمن اینکه تفکیک پذیری رنگ های سیاه و سفید با دقت بالاتری انجام می شود. پس می توانیم بگوییم با خرید تلویزیون بدون HDR، آنچان که باید و شاید عمق و جزئیات محتوای تصویری را درک نخواهید کرد. پا به پای این فناوری، تلویزیون سری 8 شما از HLG بهره می برد؛ این ویژگی در اصل بر روی کیفیت محتوای زنده تاثیر چشمگیری دارد

*س_قابلیت هوشمند x80j_س*

تلویزیون هوشمند سونی X80J از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی میکند. نسخه 10 سیستم عامل Android نسبت به تلویزیون های 2020 و حتی قدیمی تر سونی امکانات بسیار بیشتر و متنوع تری را در اختیار شما قرار میدهد. اندروید یکی از سیستم عامل های محبوب در تلویزیون ها و سایر لوازم هوشمند مانند گوشی موبایل است. سونی با تغییراتی در تلویزیون های هوشمند 2021 خود رابط کاربری جدیدی را با نام گوگل تی وی (Google TV) معرفی کرده است. گوگل تی وی در تلویزیون های اندروید سونی با نسخه 10 به کار رفته است.

لیست قیمت تلویزیون ها طبق آخرین آمار فروشگاه اینترنتی سلام بابا

قیمت (تومان)

سایز (اینچ)

مدل

برند

21/800/000

55

NANO86

LG

31/100/000

65

NANO86

LG

26/100/000

55

Q70A

SAMSUNG

23/700/000

55

X80J

sony

کد خبر 1557363
پر فروش ترین تلویزیون های سال 2021 در سه برند اصلی بازار همراه با قیمت 2
پر فروش ترین تلویزیون های سال 2021 در سه برند اصلی بازار همراه با قیمت 3
پر فروش ترین تلویزیون های سال 2021 در سه برند اصلی بازار همراه با قیمت 4