پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پوشش امدادی تجمع مردم تهران بر علیه جنایت رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پوشش امدادی تجمع مردم تهران بر علیه جنایت رژیم صهیونیستی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از 250 نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از 250 نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونسیتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ شاهین فتحی اظهار کرد: در دهه اول محرم، بالغ بر 250 نفر از نجاتگران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در 24 هیأت عزاداری از جمله حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و امامزاده صالح (ع) تجریش، وظیفه پوشش امدادی مراسم عزاداری را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: در این مدت 52 تیم عملیاتی با بهره گیری از 15 خودرو امدادی از جمله آمبولانس، خدمات خود را به هموطنان ارائه کردند.

فتحی بیان کرد: به 1846 نفر امداد و خدمات رسانی شد که 88 نفر جهت دریافت خدمات پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 59 نفر به صورت سرپایی مداوا و نیز 1699 نفر هم از خدمات کنترل فشار و قند خون بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عصر امروز هم با توجه به جنایت رژیم صهیونسیتی، تجمع مردمی در تهران برپا خواهد شد که تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران وظیفه پوشش امدادی مراسم را برعهده دارند.