پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پویش کتابخوانی 2020 با حضور چهره‌های شناخته شده رونق گرفت

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پویش کتابخوانی 2020 با حضور چهره‌های شناخته شده رونق گرفت

با پیوستن جمعی از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی، رسانه‌ای و ورزشی پویش کتابخوانی 2020 اولین هفته خود را پشت سر گذاشت.

با پیوستن جمعی از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی، رسانه‌ای و ورزشی پویش کتابخوانی 2020 اولین هفته خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، پویش کتابخوانی 2020 به همت امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری فرهنگ‌سرای رسانه در فضای مجازی راه اندازی شده است.

این پویش که با هدف ترویج مردم کشورمان به مطالعه و کتابخوانی آغاز به کار کرده از همگان دعوت کرده است تا در ساعت 20 شب به مدت 20 دقیقه کتاب بخوانند و تصاویری از آن را در صفحات مجازی خود به اشتراک بگذارند.

از ابتدایی آغاز پویش کتابخوانی 2020 تا به امروز که یک هفته از این دعوت همگانی می‌گذرد، «پویش کتابخوانی 2020» با استقبال ویژه‌ای از سوی مردم، اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی مواجه شده است.

در میان چهره‌های شناخته‌شده سیاسی که تاکنون به پویش 2020 پیوسته‌اند می‌توان به «محسن حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش و جمعی معاونین وی اشاره کرد.

هنرمندانی چون منیژه حکمت، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهران رجبی، هومن حاجی عبداللهی، امید بنکدار، بابک کریمی، سوگل طهماسبی، علی مشهدی و... نیز از کسانی اند که با حضور در پویش کتابخوانی 2020، از عموم مردم دعوت کرده‌اند که به این پویش کتابخوانی بپیوندند.

همچنین در جمع نویسندگانی که در پویش کتابخوانی 2020 حضور دارند می‌توان به ناهید طباطبایی اشاره کرد. محمد سلوکی، عبدالله روا، امیرحسین قیاسی، مژده لواسانی، نیما کرمی و عبدالرضا امیراحمدی نیز از چهره‌های رسانه‌ای هستند که به این پویش کتابخوانی پیوسته‌اند.

فرشاد پیوس بازیکن پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در کنار جلال ملکی، یاسر خاسب، چنگیز حبیبیان و محمدرضا مهدوی از دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که به پویش کتابخوانی 2020 پیوسته‌اند.

پویش کتابخوانی 2020 در سطح ملی برگزار می‌شود و از همه هم وطنان عزیزمان در سراسر کشور دعوت می‌شود که با پیوستن به این پویش در این طرح بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.