جمعه 10 فروردین 1403

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا دوشنبه 17 بهمن ماه 1401

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا دوشنبه 17 بهمن ماه 1401

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 17 بهمن ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما 10 درجه سانتیگراد خواهد بود

فرارو - آسمان تهران امروز نیمه ابری است و دما در طول شب از دو درجه به مرور و در طول روز به نه درجه می‌رسد. بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز 16 بهمن ماه 1401 پایتخت؛ در وضعیت سالم قرار دارد.

به گزارش فرارو؛ با بررسی نقشه‌های هواشناسی، ژایداری دمای هوای تهران تا چهارشنبه 19 بهمن ادامه دارد.

آسمان تهران فردا (17 بهمن ماه) ابری با حداقل دمای چهار و حداکثر دمای ده درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (18 بهمن ماه) نیمه ابری با حداقل دمای سه و حداکثر دمای یازده درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (19 بهمن ماه) نیمه ابری با حداقل دمای منفی یک و با حداکثر دمای ده درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» روی عدد 83 یعنی در محدوده قابل قبول قرار دارد همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 77 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم قرار داشت.

وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا، از بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی خبر داد. بارش‌ها در تهران از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جو آرامی مستقر است. در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، برخی مناطق خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد.

فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش‌ها آغاز می‌شود. در مناطق جنوبی و مناطق گرمسیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف روی می‌دهد.

روز سه‌شنبه بارش‌ها علاوه بر این مناطق به دامنه و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز کشیده خواهد شد. چهارشنبه در غرب و شمال غرب کشور و دامنه‌های البرز وزش باد و کاهش نسبی دما همراه با ابرناکی و بارش برف و باران ادامه دارد.

از میان اخبار

این بستنی معروف شمال تهران از آمریکا مشتری دارد

از «خوی» بعد از زلزله تا خط‌ونشان‌های علی‌اف علیه ایران