چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیکانی‌ها همچنان به دنبال بازی در ورزشگاه انقلاب کرج

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیکانی‌ها همچنان به دنبال بازی در ورزشگاه انقلاب کرج

مسئولان باشگاه پیکان منتظر تصمیم مدیران استانی البرز هستند تا بتوانند بازی‌های خانگی خود را به کرج منتقل کنند.

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود دیدارهای خانگی پیکان در فصل جاری لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما دو روز مانده به دیدار اول خودروسازان مقابل ملوان، مدیران رده بالای استان البرز اجازه برگزاری بازی در کرج را ندادند تا پیکان در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای حریف اول خود در لیگ برتر باشد.

پیکان که مقابل ملوان در ورزشگاه پاس قوامین به برد رسید اما همچنان به دنبال آن است تا بازی های خانگی اش را به کرج منتقل کند.

ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان در این خصوص گفت:«فعلا منتظر تصمیم‌گیری در مورد ورزشگاه انقلاب کرج هستیم، اما خدا را شکر توانستیم اولین گل لیگ را در ورزشگاه دستگردی به ثمر برسانیم و پس از مدت‌ها نیز در همین ورزشگاه پیروز شدیم.»

شکوری صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «اینکه کجا بازی کنیم خیلی مهم نیست، مهم این است که پیکان تیم باثبات و همدلی است و شاید از ترکیب اصلی فصل گذشته‌اش فقط یک نفر جابجا شده است. این نشان می‌دهد تیم باثباتی هستیم.»

قائم مقام باشگاه پیکان افزود: «البته نباید فراموش کنیم رقابت با تیم‌هایی که بودجه عجیب و غریب و چند صد میلیاردی دارند کار بسیار سختی است. با این وجود مجموعه باشگاه پیکان در صدد است رقیب خوبی برای سایر تیم‌ها باشد و بازی‌های خوبی را برگزار کند.»