جمعه 10 فروردین 1403

پی‌اس‌جی تکذیب کرد: مذاکره با مسی متوقف نشده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پی‌اس‌جی تکذیب کرد: مذاکره با مسی متوقف نشده

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، شایعات اخیر درباره ایجاد وقفه در مذاکرات این باشگاه و لیونل مسی برای تمدید قرارداد را تکذیب کرد و گفت این مذاکرات ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان 2023 به پایان می‌رسد. باشگاه فرانسوی هر چه به آن زمان نزدیک می‌شویم بیش از پیش نگران از دست دادن باارزش‌ترین دارایی‌اش می‌شود: لیونل مسی، فاتح جام جهانی و برنده هفت توپ طلا.

پیش از این بارها اشاره شده بود که مسی برای تصمیم گیری درباره آینده‌اش منتظر پایان جام جهانی قطر خواهد ماند. این اتفاق افتاد، ولی وقتی لئو در قطر موفق شد با تیم ملی کشورش فاتح جام طلایی شود، خبرها در فرانسه حاکی از این بود که او بعد از بازگشت به پاریس پای تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی را امضا خواهد کرد. اما این اتفاق تا امروز نیفتاده و برخی گزارش‌ها در روزهای اخیر حاکی از این بود که مسی مذاکرات با باشگاهش را متوقف کرده است.

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، امروز این شایعات را قویا تکذیب کرد و گفت مذاکرات بین این باشگاه و لیونل مسی ادامه دارد.

مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن به تله‌فوت گفت: "ما در حال حاضر مشغول مذاکره با مسی درباره تمدید قراردادش هستیم. من دوست دارم لئو در این پروژه بماند و نمی‌توانم این را از کسی پنهان کنم. ما در حال مذاکره هستیم تا به این هدف برسیم و مسی را همچنان در کنارمان داشته باشیم".

مسی در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد به پی‌اس‌جی پیوست. ستاره بزرگ آرژانتینی که از ابتدای فوتبالش در بارسا حضور داشت، بعد از آنکه مشخص شد باشگاه کاتالان قادر به حفظ او نیست با بارسا خداحافظی کرد و بازیکن آزاد شد. مسی تا این لحظه برای پاری‌سن‌ژرمن 57 بازی انجام داده، 26 گل به ثمر رسانده و 28 پاس گل داده است.

پی‌اس‌جی تکذیب کرد: مذاکره با مسی متوقف نشده 2
پی‌اس‌جی تکذیب کرد: مذاکره با مسی متوقف نشده 3