یک‌شنبه 8 مهر 1403

چهار عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان رتبه کشوری کسب کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چهار عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان رتبه کشوری کسب کردند

زاهدان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: چهار نفر از اعضای این کانون در ششمین مهرواره نیایش در بخش پویا نمایی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

معصومه هادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برندگان این مهرواره در بخش پویانمایی 12 تا 18 سال، سامیه جاسمند ریگی عضو مرکز فرهنگی هنری میرجاوه رتبه نخست این جشنواره را از آن خود کرد و در همین بخش در گروه سنی 13 تا 18 سال نیز محمد محمدزاده، عضو مرکز فرهنگی هنری میرجاوه رتبه نخست و طاها دهقان و سبحان نصیرآبادی، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک زاهدان به طور مشترک رتبه دوم را کسب کردند.

وی گفت: این مهرواره برای مخاطبان هشت تا 18 سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: بر همین اساس با نظر هیات داوران از هر گروه سنی در هر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

وی بیان کرد: در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره نیایش ارسال و مورد داوری قرار گرفت که برترین‌ها معرفی شدند.

هادی ادامه داد: همچنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی و فیلم کوتاه و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان و نثر ادبی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ششمین مهرواره نیایش با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد و دبیرخانه این رویداد علت تاخیر در اعلام اسامی برگزیدگان را مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از ویروس کرونا، به صورت حضوری و در غیراین‌صورت به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

*س_برچسب‌ها_س*