سه‌شنبه 29 اسفند 1402

چه کسی استراماچونی را انتخاب کرد؟

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
چه کسی استراماچونی را انتخاب کرد؟

بازیکن سابق استقلال مدعی شد: استراماچونی را او برای هدایت این تیم انتخاب کرده است.

امیدرضا روانخواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمانی که در کمیته فنی استقلال بودم وقتی خواستیم آقای استراماچونی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنیم، مسئولیت این تصمیم با من بود.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب استراماچونی خیلی‌ها از من انتقاد کردند ولی همه دیدیم که چه مربی بزرگی است که متاسفانه کاری کردند او برود.

روانخواه تاکید کرد: نباید چنین بزرگانی را به راحتی از دست بدهیم و باید شرایط را برای آنان فراهم کنیم که با فراغ بال کار کنند و بدون شک در چنین شرایطی موفقیت دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه باید از بازیکنان و مربیان خارجی شناخت داشته باشیم و بر این اساس آنان را در تیم‌های ایرانی جذب کنیم، افزود: برخی خارجی‌هایی که به فوتبال ایران آمده‌اند حتی در حد محلات ما هم نیستند و این برمی‌گردد به نداشتن شناخت از آنان و امور غیرورزشی که متاسفانه وجود دارد.

وی مدعی شد: فکر نکنم در کشورمان کسی به اندازه من برای فوتبال وقت بگذارد. 20 روز در خصوص تک‌تک بازیکنان خیبر تحقیق کردم و در نخستین جلسه تمرینی، بازیکنان را با اسم کوچک صدا کردم.

روانخواه گفت: تمام تلاش ما در این فصل نمایش خوب از تیم خیبر است و علاوه بر مسائل فنی، قول می‌دهم نماینده لرستان امسال پاک‌ترین تیم لیگ دسته دوم باشد.

انتهای پیام