جمعه 31 فروردین 1403

کابوس وینیسیوس در مایورکا: کاری نبود که با او نکنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کابوس وینیسیوس در مایورکا: کاری نبود که با او نکنند!

وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال، امروز در مایورکا شرایطی کابوس‌وار را تجربه کرد و درحالیکه کاپیتان مایورکا بارها او را تحریک کرد در نهایت وینیسیوس بود که از داور کارت زرد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور با کارت زردی که امروز در جریان دیدار رئال مادرید و مایورکا دریافت کرد پنجمین کارت زرد را در مقابل صورت خود دید و به همین علت بازی بعدی رئال مقابل الچه را از دست داد. دیداری که به دلیل حضور رئال در جام باشگاه‌های جهان با تاخیر و روز 15 فوریه برگزار می‌شود.

وینیسیوس در اواخر نیمه اول به دلیل خطایی که روی مافئو، بازیکن مایورکا، انجام داد کارت زرد گرفت چرا که داور معتقد بود در عدم حضور توپ بین دو بازیکن خطای وینیسیوس مستحق دریافت کارت بوده است.

اما بازی امروز برای ستاره برزیلی از آغاز جنجالی بود. از شروع مسابقه دو بازیکنی که وینی بارها با آنها مشکل پیدا کرده بود، مافئو و رایو، او را نشانه رفته بودند. در نیمه اول این دو بازیکن مایورکا چهار بار روی مهاجم برزیلی رئال خطا کردند.

اما جنجالی‌ترین اتفاقی که وینیسیوس تجربه کرد در پایان نیمه اول و شروع نیمه دوم رخ داد. وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد مهاجم برزیلی که سکوهای ورزشگاه خانگی مایورکا به شدت مشغول شعار دادن علیه او بودند درحالیکه در حال وارد شدن به تونل ورزشگاه بود به سمت آنها برگشت و آرم رئال مادرید که روی پیراهنش نقش بسته بود را به آنها نشان داد.

رایو، کاپیتان مایورکا، که این صحنه را دیده بود در شروع نیمه دوم و زمانی که بازیکنان تازه به زمین وارد شده بودند از فرصت برای تلافی استفاده کرد. او آرم باشگاه مایورکا که روی پیراهنش بود را بالا آورده و چند بار به شکلی تحریک‌آمیز در مقابل صورت وینیسیوس گرفت.

رابطه رایو و وینیسیوس سابقه قبلی دارد و کاپیتان مایورکا در دیدار قبلی دو تیم هم چندین بار با ستاره برزیلی رئال درگیر شده بود. رایو چند روز پیش در آستانه دیدار امشب هم علیه وینی مصاحبه کرد و او را متهم کرد که بازیکنان حریف را تحریک کرده و وقتی جواب می‌گیرد به کارت نژادپرستی متوسل شده و مظلوم‌نمایی می‌کند.

کابوس وینیسیوس در مایورکا: کاری نبود که با او نکنند! 2
کابوس وینیسیوس در مایورکا: کاری نبود که با او نکنند! 3