شنبه 1 اردیبهشت 1403

کارنامه اولیه آزمون دستیاری منتشر شد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
کارنامه اولیه آزمون دستیاری منتشر شد

کارنامه اولیه داوطلبان آزمون دستیاری سال 99 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داطلبان از امروز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، کارنامه اولیه داوطلبان چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی امروز چهارشنبه 12 شهریور ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و پذیرفته شدگان این آزمون از امروز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بر اساس تصمیم گیری دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی سوال 191 دفترچه A و معادل آن در دفترچه B سوال 189 و در دفترچه C سوال 197 و در دفترچه D سوال 191 حذف شد که در کارنامه علمی (شامل نمره کل از 600 نمره و رتبه در هر یک از پنج گروه آموزشی) اعمال شد و داوطلبانی که نمره کل از 600 آنها کمتر از 150 باشد مجاز به انتخاب رشته محل نیستند.

همچنین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل هستند، تا 14 شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنمای انتخاب رشته خود اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی سال 99 روز پنجشنبه 16 مرداد 99 با رقابت بیش از 14 هزار و 678 داوطلب و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0037oJ