پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

17 کارگر کارخانه باروت سازی روسیه کشته شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
17 کارگر کارخانه باروت سازی روسیه کشته شدند

مسکو - ایرنا - اقدامات برای جستجوی افراد از زیر آوار در محل آتش سوزی در کارخانه باروت سازی در روسیه به پایان رسید و اعلام شد که همه 17 کارگر این کارخانه در این حادثه جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز جمعه اعلام کرد: با تلاش واحدهای امدادگران، اجساد 16 نفر از زیر آوار کارخانه باروت سازی در منطقه شیلوف استان ریازان در جنوب شرقی مسکو بیرون کشیده شد.

بر اساس این گزارش یک کارگر دیگر نیز که بر اثر حریق بشدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شد و جان سپرد.

در زمان حاضر کارشناسان امور جنایی کمیته تحقیقات قضایی روسیه در محل آتش سوزی مشغول تحقیق برای یافتن علت وقوع این حادثه هستند.

آتش سوزی در کارخانه باروت سازی در استان ریازان در منطقه مرکزی روسیه صبح امروز رخ داد و قبل از وقوع حریق، در این کارخانه انفجار شدیدی رخ داده بود.

روسیه همه ساله شاهد وقوع ده‌ها آتش سوزی با قربانیان پرشمار است که بیشترین تلفات در سال 2012 میلادی با 162 هزار رویداد و جان باختن 11 هزار و 750 نفر بوده است.

11 کارگر ازبکستانی نیز روز اول بهمن ماه سال 98 در یک آتش سوزی در استان تومسک در منطقه سیبری روسیه جان خود را از دست دادند.

خونین‌ترین حادثه در این سال‌ها، آتش سوزی در مرکز تجاری در استان کمرووا در منطقه سیبری روسیه بود که بر اثر آن 64 نفر کشته شدند.

*س_برچسب‌ها_س*