چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کاپیتان پیکان: داورها نباید با ذهنیت قبلی وارد زمین شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کاپیتان پیکان: داورها نباید با ذهنیت قبلی وارد زمین شوند

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: اینکه استقلال در یک دیدار دیگر از داوری ضربه خورده و بخواهد در مسابقه با ما داور را تحت تاثیر قرار دهد، قابل قبول نیست؛ داورها نباید با ذهنیت وارد زمین شده و از داور دیدار با استقلال فقط انتظار اجرای عدالت داریم.

ابراهیم صالحی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد تساوی تیم فوتبال پیکان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: در این دیدار باید به پیروزی می‌رسیدیم اما متاسفانه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی افزود: امروز کادر فنی به ما استراحت داد و برای بازی بعدی در روز پنجشنبه با استقلال، از فردا تمرینات را از سر می‌گیریم. بازیکنان خوبی داریم و برای موفقیت در این دیدار به خوبی آماده خواهیم شد.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: شاید بازیکنان حریف با تجربه‌تر باشند ولی ما بازیکنان جوان خوبی داریم که چیزی از بازیکنان حریف کم ندارند. در هر بازی باید به برتری برسیم. استقلال هم تیم بزرگی است و با تمام احترامی که برای آنها قائل هستیم، فقط به برد در این دیدار فکر می‌کنیم.

صالحی در مورد اینکه استقلال هفته‌ها به برد نرسیده و انگیزه زیادی برای بازی با پیکان دارد، اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است. هر تیمی در مقطعی از فصل ممکن است نتواند نتایج لازم را بگیرد. ما به حریف کاری نداریم و می‌خواهیم در بازی مقابل استقلال به سه امتیاز برسیم.

وی در مورد اعتراض شدید استقلالی‌ها به داوری در هفته‌های اخیر و اینکه ممکن است این موضوع باعث شود پیکان از نظر داوری در بازی پیش رو ضرر کند، گفت: خوب نیست که داور با ذهنیت وارد زمین شود. ما به داوران اعتماد کامل داریم و امیدواریم که کمیته داوران بهترین انتخاب را برای این بازی داشته باشد.

صالحی ادامه داد: اینکه چون حریف در یک دیدار از داوری ضربه خورده بخواهند در بازی مقابل ما برایش جبران کنند، کار درست و اتفاق خوبی نیست. مگر ما زحمت نمی‌کشیم؟ هر سوت ممکن است تاثیر داشته باشد. فقط از داور بازی انتظار اجرای عدالت داریم.

وی در مورد میزبانی پیکان در این دیدار اضافه کرد: متاسفانه تهران مشکل زمین دارد. زمین شهر قدس شرایط خوبی نداشت و زمین انقلاب کرج هم خیلی مورد استفاده قرار گرفته و کیفیتش را از دست داده‌است. با این حال، زمین ورزشگاه پاس قوامین شرایط خوبی دارد. امیدوارم مشکل زمین هم برطرف شود.

وی در مورد روند تیم فوتبال پیکان از ابتدای فصل تاکنون نیز گفت: از نظر امتیازی شاید به اهداف باشگاه نزدیک باشیم اما از خودمان انتظار بهترین نتایج را داریم.

تیم فوتبال پیکان پنجشنبه هفته جاری از ساعت 16 میزبان استقلال است.

*س_برچسب‌ها_س*