شنبه 1 اردیبهشت 1403

کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق سنت هر ساله در ایام ماه رمضان، دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب قرار است در روز‌های آتی برگزار شود. در این دیدار که امسال هم به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، قرار است، نمایندگان تشکل های اسلامی دانشجویان مطالب و درخواست های خود را در حضور رهبر انقلاب مطرح کنند. فاطمه صحرانشین، به نمایندگی از نشریات دانشجویی سخن خواهد گفت فاطمه...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق سنت هر ساله در ایام ماه رمضان، دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب قرار است در روز‌های آتی برگزار شود. در این دیدار که امسال هم به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، قرار است، نمایندگان تشکل های اسلامی دانشجویان مطالب و درخواست های خود را در حضور رهبر انقلاب مطرح کنند.

فاطمه صحرانشین، به نمایندگی از نشریات دانشجویی سخن خواهد گفت

فاطمه صحرا نشین، عضو شورای مرکزی نشریات وزارت بهداشت، به عنوان نماینده نشریات دانشجویی، در این دیدار حضور خواهد یافت و به بیان مواضع و دیدگاه‌های خود و این اتحادیه می‌پردازد.

حمید محمدپور، نماینده جنبش عدالت‌خواه دانشجویی همچنین در دیدار امسال رهبر معظم انقلاب با دانشجویان حمید محمدپور، دبیر اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، به عنوان نماینده این اتحادیه حضور خواهد یافت و مواضع و دیدگاه‌های خود و این اتحادیه را مطرح خواهد کرد.

توحید تقی‌زاده نماینده جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان توحید تقی‌زاده، دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است که وی هم مواضع و دیدگاه‌های خود و اتحادیه را در این دیدار مطرح می کند.

محمد گودرزی، نماینده دفتر تحکیم وحدت همچنین در این دیدار محمد گودرزی، دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت به عنوان نماینده این اتحادیه حضور خواهد یافت و مواضع خود را مطرح خواهد کرد.

ایمان احمدی، نماینده دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ایمان احمدی، دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به عنوان نماینده این اتحادیه در این مراسم شرکت می کند.

محسن خزایی، نماینده بسیج دانشجویی در دیدار رهبرانقلاب با دانشجویان

محسن خزایی، دبیر شورای تبیین مواضع استان اصفهان، نماینده بسیج دانشجویی کل کشور در این دیدار است که به بیان دغدغه ها و نظرات خود در محضر رهبر معظم انقلاب خواهد پرداخت.

کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی 2
کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی 3
کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی 4
کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی 5
کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی 6
کدام دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت؟ + اسامی 7