جمعه 10 فروردین 1403

کرونا دیدار بایرن مونیخ در جام حذفی را لغو کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کرونا دیدار بایرن مونیخ در جام حذفی را لغو کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ از چندی پیش آغاز شده و این تیم با سرمربی جدیدش یعنی یولیان ناگلزمان خود را برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل 22-2021 آماده می کند. این در حالی است که بایرن در چهار مسابقه دوستانه اخیر خود نتوانسته هیچ بردی به دست آورد اما ناگلزمان اخیرا تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی او نیست و آنها بهتر خواهند شد. از طرف دیگر اخیرا...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ از چندی پیش آغاز شده و این تیم با سرمربی جدیدش یعنی یولیان ناگلزمان خود را برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل 22-2021 آماده می کند. این در حالی است که بایرن در چهار مسابقه دوستانه اخیر خود نتوانسته هیچ بردی به دست آورد اما ناگلزمان اخیرا تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی او نیست و آنها بهتر خواهند شد.

از طرف دیگر اخیرا بازیکنان ملی‌پوش بایرن‌مونیخ نیز به اردوی این تیم اضافه شدند. همچنین امروز سه ستاره آلمانی شامل توماس مولر، مانوئل نویر و جاشوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ حضور پیدا کردند تا ناگلزمان رفته‌رفته یک تیم کامل را در اختیار داشته باشد.

قرار بود بایرن مونیخ جمعه‌شب در اولین بازی رسمی خود تحت هدایت یولیان ناگلزمان و در دور اول رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف تیم برمر برود اما دقایقی پیش گزارش داده شد که چند تن است اعضای حریف بایرن مونیخ به کرونا مبتلا شده اند و به همین دلیل این بازی لغو شده است. همچنین قرار است به زودی و با توافق دو باشگاه در مورد زمان برگزاری جدید این مسابقه تصمیم‌گیری شود.