پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کشاورز: عملکردمان در نیمه دوم برابر تیم فوتسال فردوس قم فوق العاده بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کشاورز: عملکردمان در نیمه دوم برابر تیم فوتسال فردوس قم فوق العاده بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره پیروزی این تیم برابر فردوس قم در هفته ششم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی این تیم برابر مجتمع فردوس قم در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز بسیار خوب و تماشاگر پسند بود و من به هر 2 تیم خسته نباشید عرض می‌کنم. فکر می‌کنم تیم ما در نیمه اول عملکرد متوسطی داشت و نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. خوشبختانه بعد از صحبت‌هایی که با بازیکنانم در بین 2 نیمه انجام دادم خدا را شکر عملکردمان در نیمه دوم بهتر شد و توپ و میدان دست ما بود. خدا را شکر که در پایان توانستیم بازی را با نتیجه بسیار خوب تمام کنیم.

گیتی پسند اصفهان هفته آینده باید به مصاف راگای تهران برود که محمد کشاورز فصل گذشته به عنوان سرمربی این تیم بر روی نمیکت نشسته بود. سرمربی گیتی پسند در خصوص این مسابقه بیان داشت: همه بازی‌های لیگ برتر امسال سخت است و بازی با راگا هم قطعا سختی‌های خاص خودش را دارد. قطعا با برنامه ریزی مناسب برای کسب 3 امتیاز به مصاف راگای تهران خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر امشب به مصاف مجتمع فردوس قم رفت و در پایان موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل 9 بر 2 شکست دهند.