پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

کشف جسد دومین جوان اصفهانی در رودخانه آبملخ سمیرم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
کشف جسد دومین جوان اصفهانی در رودخانه آبملخ سمیرم

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: جسد دومین جوان 24 ساله اهل اصفهان که 40 روز پیش در اثر غرق شدن در رودخانه آبملخ سمیرم مفقود شده بود، پیدا شد.

به گزارش اقتصادنیوز محمدعلی داودی رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفت و گو با فارس در سمیرم اظهار داشت: با کمک نیروهای محلی پیکر دومین جوان غرق شده در آبملخ که به انتهای رودخانه آبملخ و در محلی صعب‌العبور رفته بود پیدا و به کمک نیروهای امدادی انتقال یافت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی نجاتگران هلال احمر جسد این جوان بعد از یک عملیات 48 ساعته سخت و طاقت‌فرسا از منطقه سنگویل در پایین دست تخت سلیمان آبملخ به مکان امن منتقل شد.

داودی تصریح کرد: با کمک نیروهای محلی و 20 نفر از نیروهای پایگاه امداد و نجات کوهستان شهید ظاهری پادنا و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم، جسد این جوان را از مسیر آبی رودخانه از پرتگاه‌ها و آبشار‌ها با تمام سختی به بالادست منتقل کردند و با هماهنگی نیروی انتظامی به خانواده این جوان تحویل دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری آبملخ با وجود زیبایی که دارد منطقه‌ای بسیار خطرناک است که هر ساله گردشگران زیادی در این منطقه بر اثر بی‌احتیاطی جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش فارس، منطقه گردشگری آبملخ در 60 کیلومتری جنوب سمیرم در دره‌های عمیق کوه دنا با رودخانه‌ای خروشان واقع شده است که حدود 40 روز پیش دو نفر جوان اهل اصفهان در این رودخانه غرق شدند و پیکر دومین نفر از بعد از چهل روز پیدا شد.

کشف جسد دومین جوان اصفهانی در رودخانه آبملخ سمیرم 2