چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کلهر: کمبود مهاجم گلزن در پرسپولیس احساس می‌شود / قهرمانی سرخپوشان در آسیا دور از دسترس نیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کلهر: کمبود مهاجم گلزن در پرسپولیس احساس می‌شود / قهرمانی سرخپوشان در آسیا دور از دسترس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: به نظرم این بازی یک طرفه بود و تیم پرسپولیس 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. البته سرخپوشان می‌توانستند در این بازی پیروز شوند، اما بازیکنان تمرکز لازم را در ضربات آخر نداشتند و نتوانستند گل بزنند و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کلهر درباره گل نزدن مهاجمان پرسپولیس در 3 هفته لیگ برتر گفت: تیم‌ها شناخت کافی از پرسپولیس پیدا کرده اند. آن‌ها برابر سرخپوشان بسته بازی می‌کنند و کمترین فضا را به مهاجمان پرسپولیس می‌دهند. مهاجمانی همانند عبدی خوب هستند، اما در ضربات آخر بی دقتی می‌کنند. مهاجمان باید تمرینات بیشتری داشته باشند تا بتوانند گلزنی کنند. به نظرم کمبود یک بازیکن در خط حمله پرسپولیس احساس می‌شود. باید یک مهاجم گلزن و زهردار به تیم اضافه شود.

*س_بازیکنان باید در چارچوب تاکتیکی گل محمدی قرار بگیرند _س*

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظرم تیم پرسپولیس کمبود بازیکن ندارد. این تیم با همین بازیکنان به فینال آسیا رسیده است. اگر بازیکنان در چارچوب تاکتیکی گل محمدی قرار بگیرند، دچار حاشیه نشوند و تمرکز لازم داشته باشند به طور حتم قهرمان می شوند.

او در پایان درباره پیش بینی اش از آینده تیم پرسپولیس گفت: شک ندارم پرسپولیس یک پای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است. امیدوارم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی دست یابد تا بازی‌های لیگ برتر را با روحیه بهتری ادامه بدهد. به طور حتم سرخپوشان این توانایی را دارند که در لیگ بیستم فوتبال قهرمان شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /