پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 امروز اعلام می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 امروز اعلام می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی امروز 5 تیر منتشر می‌شود. وی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی امروز 5 تیر منتشر می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی بهمن ماه سال 1400 انجام شد و پس از آن آزمون در روز‌های پنجشنبه و جمعه 2 و 3 تیر ماه 1401 برگزار شد. نوروز شمسی افزود: 14 هزار و 149 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که 64 درصد شرکت کنندگان را زنان و 36 درصد را مردان تشکیل داده بودند. وی گفت: آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در 33 حوزه در کل کشور (31 حوزه در شهرستان‌ها و 2 حوزه در تهران) با حضور 73 درصد از شرکت کنندگان در قالب 72 رشته از رشته‌های علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی برگزار شد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی 5 تیرماه 1401 روی سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. نوروز شمسی گفت: مهلت ارسال اعتراضات از 7 تا 11 تیر 1401 از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد و پس از آن مصاحبه انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور 1401 اعلام خواهد شد.