سه‌شنبه 29 اسفند 1402

«کلی پترسون» هنرپیشه پرکار و همسر «جان تراولتا» درگذشت

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
«کلی پترسون» هنرپیشه پرکار و همسر «جان تراولتا» درگذشت

«کلی پترسون» هنرپیشه هالیوودی که اخیرا در فیلم «گوتی» در نقش مقابل همسرش «جان تراولتا» ظاهر شده بود پس از دو سال مبارزه با عارضه سرطان در 57 سالگی درگذشت.

*س_ «کلی پترسون» هنرپیشه هالیوودی که اخیرا در فیلم «گوتی» در نقش مقابل همسرش «جان تراولتا» ظاهر شده بود پس از دو سال مبارزه با عارضه سرطان در 57 سالگی درگذشت. _س* - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، «کلی پترسون» هنرپیشه هالیوودی که اخیرا در فیلم «گوتی» در نقش مقابل همسرش «جان تراولتا» ظاهر شده بود پس از دو سال مبارزه با عارضه سرطان در 57 سالگی درگذشت.

«کلی پترسون» هنرپیشه فیلم «جری مک‌گوایر»، «به عشق بازی» و همسر «جان تراولتا» در 57 سالگی درگذشت.

«جان تراولتا» دیروز یکشنبه در صفحه اینستاگرامش نوشت: همسرش پس از دو سال مبارزه با بیماری سرطان سینه درگذشت. با قلبی سرشار از اندوه به اطلاع می رساند که همسر زیبایم کلی دو سال از زندگی اش را با بیماری سرطان سینه مبارزه کرد. او در عین شجاعت با بیماری اش مبارزه کرد و همه خانواده در کنارش بودند. من و خانواده‌ام برای همیشه از پزشکان و پرستاران مرکز سرطان «ام دی اندرسون»، تمام مراکز پزشکی که کمک کردند و نیز بسیاری از دوستانی که در کنارش بودند و کمک کردند، نهایت سپاس و قدردانی را ابراز می‌کنم. عشق و یاد و خاطره سال‌ها زندگی‌ام با کلی را به یاد خواهم داشت. من چند وقتی باید در کنار فرزندانمان باشم که مادرشان را از دست داده‌اند، مرا ببخش اگر مدتی از هم دوریم. اما لطفا بدان که سیل عشق تو را در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو احساس خواهیم کرد و التیام‌بخش‌مان خواهد بود.

علاوه بر «جری مگ‌گوایر»(1996)، فیلم‌هایی چون «کمپ فضایی»(1986)، «دوقلوها»(1988)، «جک فراست»(1998)، «به عشق بازی»(1999) و «نمایی از بالا» و «گربه کلاه به سر»(2003) ازجمله فیلم‌های شاخصی هستند که «کلی پترسون» در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

او در سال 2000 در نقش مقابل تراولتا در فیلم «آوردگاه زمین» بازی کرد. جدیدترین فیلم وی «گوتی» محصول سال 2018 است که در نقش «ویکتوریا گوتی» همسر «جان گوتی» رئیس تبهکاران، با بازی «جان تراولتا» ظاهر شد.

انتهای پیام /