سه‌شنبه 28 فروردین 1403

کمک 30 میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان موقوفه نورافشار

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمک 30 میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان موقوفه نورافشار

تهران - ایرنا - رئیس بیمارستان خیریه فوق تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر از کمک 30 میلیارد ریالی خیرین حوزه سلامت به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، سید بهمن سبحانی، با اعلام این خبر گفت: این کمک به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی این بیمارستان از سوی خیرین انجام شده است.

وی افزود: این تجهیزات شامل یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش 16 میلیارد ریال و یک دستگاه سونوگرافی به ارزش 14 میلیارد ریال است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با قدردانی از حمایت های همیشگی خیرین و نیکوکاران از فعالیت های درمانی و کمک به ارتقاء سطح ارائه خدمات به بیماران نیازمند این بیمارستان افزود: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به دلیل ارائه خدمات خیریه؛ عام المنفعه و رایگان برای کودکان دارای اختلال ذهنی حرکتی، همواره از سوی خیرین حوزه سلامت مورد توجه قرار می گیرد.

سبحانی با تقدیر ویژه از خیرین نمونه کشوری و همچنین همراهی و پیگیری های مجدانه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به منظور خرید این 2 دستگاه پراهمیت برای بیمارستان افزود: این بیمارستان با تخصیص تعرفه خیریه به بیماران مراجعه کننده می‌تواند بستری مناسب برای فعالیت های خیرخواهانه سایر خیرین نوع دوست باشد.

*س_برچسب‌ها_س*