پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کنفرانس خبری اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ کشور‌های اسلامی + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کنفرانس خبری اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ کشور‌های اسلامی + فیلم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسئولین و ملی پوشان هاکی روی یخ پس از بازگشت از اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ کشور‌های اسلامی در نشست خبری شرکت کردند و اظهار نظرات جالبی را بیان کردند که خلاصه آن را به صورت خلاصه خواهید خواند. کاوه صدقی سرپرست تیم ملی هاکی روی یخ در کنفرانس خبری اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ کشور‌های اسلامی اظهارداشت: پیست مشهد قبل‌تر از پیست تهران کارش آغاز...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسئولین و ملی پوشان هاکی روی یخ پس از بازگشت از اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ کشور‌های اسلامی در نشست خبری شرکت کردند و اظهار نظرات جالبی را بیان کردند که خلاصه آن را به صورت خلاصه خواهید خواند.

کاوه صدقی سرپرست تیم ملی هاکی روی یخ در کنفرانس خبری اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ کشور‌های اسلامی اظهارداشت: پیست مشهد قبل‌تر از پیست تهران کارش آغاز شد، اما منشا خروجی قهرمانان نبوده است.

به زودی در تهران میزبان استعداد‌های نوجوانان 14 تا 18 سال خواهیم بود ومربیان ملی را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد؛ و در همه‌ی شهر‌ها در تهران به صورت رایگان استعدادیابی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تهران حداقل پنج پیستِ یخ لازم دارد که متاسفانه وجود ندارد. برای دست پیدا کردن به اهداف بزرگتر باید امکانات لازم را در اختیار ملی پوشان قرارداد و سپس توقع گرفتن نتیجه را از ان‌ها داشته باشیم. تا بهار 1402 پیست یخ کیش هم آماده‌ی کار خواهد شد.

نگار خرم بازیکن تیم ملی هاکی یخ ایران اظهار داشت: حالا نوبت مسئولان است که به این تیم توجه کنند. مدیران ورزشی هاکی را می‌بینند و برای بچه‌ها امکانات لازم را فراهم کند. هر کسی یک تیکه از این پازل را سرجایش بگذارد صددرصد می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

اعظم سنایی بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ ایران گفت: ما به عنوان بازیکن سهممان را اگر از 100 حساب کنیم، 120 اجرا کردیم. ما هم بازی کردیم هم مربی بودیم هم زمین یخ را مدیریت کردیم و خودمان اسپانسر شدیم تا خودمان را ثابت کنیم و امیدواریم خودمان را اثبات کرده باشیم تا مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرزاد هوشیدری کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی و هاکی یخ ایران اظهار داشت: در هاکی روی یخ قراردادی وجود ندارد و اگر هم باشد بسیار ناچیز است و شاید به انداره حقوق یک کارمند هم نباشد. بچه‌های هاکی وقتی از یک مسابقه برمی گردند و مقامی کسب کرده اند به آن توجه شود. اگر حقوقی برای دیگر ورزشکاران وجود دارد نیاز است که برای هاکی هم باشد.

وی در پایان اظهار داشت: تا کی خود بچه‌های هاکی مایه بگذارند و این تا یک جایی جوابگو هست و متاسفانه اگر همین طور باشد این عشق به هاکی از بین خواهد رفت.

انتهای پیام /