سه‌شنبه 29 اسفند 1402

کودکان افغانستانی پذیرای آثار انتشارات علمی و فرهنگی شدند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کودکان افغانستانی پذیرای آثار انتشارات علمی و فرهنگی شدند

بیش از 800 جلد از تولیدات انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان مهاجر افغانستانی اهدا شد. این اقدام به منظور ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان انجام شده است.

*س_ بیش از 800 جلد از تولیدات انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان مهاجر افغانستانی اهدا شد. این اقدام به منظور ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان انجام شده است. _س* - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه هفته تأمین اجتماعی و با حضور مدیر‌عامل و جمعی از مدیران مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی، 200 بسته شامل بیش از 800 جلد کتاب از تولیدات بخش کودک و نوجوان مؤسسه (پرنده آبی) به کودکان محصل افغانستانی اهدا شد.

این بسته‌ها در قالب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی بسته‌بندی شده بود و عصر روز یکشنبه با حضور نادره رضایی، مدیرعامل مؤسسه در محل مدرسه فرهنگ که ویژه تحصیل کودکان افغانستانی و مهاجر در ایران است، به آنها اهدا شد.

از جمله کتاب‌های اهدا شده در این بسته‌های می‌توان به کتاب‌های «داستان‌های منتخب»، «داستان‌های ایران باستان»، «مجموعه 10 جلدی مگسک‌ها»، «من بهترین بچه خرس دنیا نیستم»، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و.... اشاره کرد.

انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و نیز ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک‌تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی انجام داده است.

بازگشت بالزاک به کتابفروشی‌ها

انتهای پیام /