شنبه 1 اردیبهشت 1403

کونته: به من حمله کنید، نه به اینتر / بعضی ها دوست دارند برای ما دردسر بسازند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کونته: به من حمله کنید، نه به اینتر / بعضی ها دوست دارند برای ما دردسر بسازند

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی قاطع مردانش مقابل برشا خود را سپر بلا کرد و گفت که حاضر است تمام انتقادات را به جان بخرد.

*س_ سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی قاطع مردانش مقابل برشا خود را سپر بلا کرد و گفت که حاضر است تمام انتقادات را به جان بخرد. _س* - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر پرگل‌ترین پیروزی فصلش را بامداد شب گذشته (چهارشنبه) با کسب پیروزی 6 بر صفر مقابل برشا کسب کرد تا بعد از مدت‌ها لبخندی از رضایت بدون هیچ ناراحتی از عملکرد شاگردانش روی لبان آنتونیو کونته نقش ببندد.

او پس از بازی به شبکه DAZN گفت: ما برای بردن بازی عملکرد خوبی ارائه کردیم اما من رویکرد تیمم را که هرگز دست از حمله کردن برنداشت هم دوست داشتم. 6 گل زدیم و هیچ گلی هم نخوردیم. پس این باید دلیلی برای رضایت باشد. تماشای بازی اینتر همیشه نکات مثبتی دارد اما بعضی‌ها دوست دارند نیمه خالی لیوان را ببینند نه نیمه پر. این افراد دوست دارند دردسر بسازند اما برای من مهم نیست. با این حال می‌گویم که اگر می خواهید به کسی حمله کنید به من حمله کنید نه به تیمم. ما داریم سخت تلاش می‌کنیم و از مدت زمانی که به خاطر قرنطینه خانه‌نشین بودیم حداکثر استفاده را برای انجام یکسری تغییرات تاکتیکی انجا دادیم که به سبب آن تیم اخیرا در سطحی بازی می‌کند که من دوست دارم. ممکن است که همیشه نتیجه‌ای که می‌گیرید متناسب عملکردتان نباشد اما این هم معنایش بد بودن تیم یا کم‌کاری آن نیست.

جدول رده‌بندی سری A

کونته برای این بازی به روملو لوکاکو و کریستین اریکسن استراحت داد. به این ترتیب الکسیس سانچس و لائوتارو مارتینس تنها برای دومین بار در این فصل در کنار هم در ترکیب اصلی قرار داد.

سرمربی نراتزوری در این خصوص تأکید کرد: ما الکسیس سانچس را خریدیم تا به تیم‌مان کیفیت بدهد. او الان بازیکنی نیست که با بازی‌هایش در انگلیس تحسین مرا برانگیخت اما در مسیر درستی قدم برداشته است. او در بازی مقابل پارما هم با ذهنیتی مناسبی به میدان رفت و من امشب هم دیدم که چقدر سختکوش بود. از عملکرد ویکتور موزسس هم راضی‌ام. البته او را به واسطه کار در چلسی می‌شناختم و می‌دانم وقتی از نظر جسمانی آماده باشد، می‌تواند جریان بازی را عوض کند.

کونته در پایان گفت: تیم مرا از نظر فداکاری، تلاش و تعهد نمی‌توانید زیرسؤال ببرید اما من هم قبول دارم که بازیکنانم باید با تمرکز بیشتری بازی کنند، کمتر مرتکب اشتباه شوند و ناشیانه رفتار کنند چون گاهی اوقات این چیزها باعث می‌شود امتیاز از دست بدهیم و از نظر روانی تیم آسیب می‌بیند. اینتر در مجموع تیم نسبتا جوانی است پس بازیکنانش باید پخته شوند.

انتهای پیام /