پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

کوکه: همه بد رئال مادرید را می گویند اما در نهایت برای تمام عناوین می‌جنگد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کوکه: همه بد رئال مادرید را می گویند اما در نهایت برای تمام عناوین می‌جنگد

هافبک اتلتیکومادرید معتقد است باوجود این که همه از بد بودن رئال مادرید صحبت می کنند اما در نهایت این تیم برای فتح همه عناوین رقابت می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، اتلتیکومادرید که شروع خوبی در لالیگا داشته و اکنون صدرنشین است شنبه در هفته سیزدهم به مصاف رئال مادرید می رود. اگر نتیجه برای روخی بلانکو مثبت باشد می‌تواند رقیب همیشگی‌اش را تا سر حد مرگ زخمی کند.

درست است که رئال مادرید در این ماه ها ثبات نداشته است اما داستان داربی کاملا متفاوت است و کوکه کاملا از این موضوع آگاهی دارد. هافبک اتلتیکومادرید گفت: بازی هیجان انگیزی است. روز خاصی در تقویم است و با اشتیاق و هیجان به استقبالش می روید تا همه چیز خوب پیش برود. داربی ها داربی هستند و فرقی نمی کند دو تیم در کجای جدول قرار داشته باشند. همیشه بازی های خاصی محسوب می شوند.

زوج لوییس سوارس و ژائو فلیکس در اتلتیکو جواب داده است و این دو بازیکن در کنار هم بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند. کوکه درباره دو مهاجم قرمز و سفیدپوشان اظهار کرد: سوارس می داند چگونه زمان بندی کند و گل های زیادی به ثمر می رساند. او تشنه گلزنی است. همیشه می خواهد دروازه حریف را باز کند. همه عناوین را به دست آورده است و باز هم بیشتر می خواهد. فلیکس روز به روز بهتر می شود و کم کم تبدیل به بازیکنی خواهد شد که در اتلتیکو رویایش را داشتیم.

هافبک اسپانیایی در مورد رقیب فردایشان گفت: مادرید همیشه مادرید است. رقابت می کند و زمانی که کمترین انتظار را دارید برای قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری می جنگند. همه از بد بودن مادرید صحبت می کنند اما سپس این تیم در بالای جدول قرار می‌گیرد و برای همه عناوین رقابت می کند.

کوکه در پایان اظهار کرد: زمانی که برابر رئال مادرید بازی می کنیم باید همیشه پیروز شویم و به بهترین شکل عمل کنیم. سرخیو راموس خوش شانس بود که توانست در فینال لیسبون آن گل را به ثمر برساند که هرگز فراموش نخواهد شد اما فوتبال این چنین است. فوتبال آخر هر هفته تو را به چالش دعوت می کند. زمانی که فرصت بازی برابر رئال مادرید را داریم باید با پیروزی زمین را ترک کنیم‌.

انتهای پیام