چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید ایرنا در سالروز سانحه هواپیمای سی 130

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید ایرنا در سالروز سانحه هواپیمای سی 130

تهران - ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سالروز سانحه هوایی سقوط هواپیمای سی 130، با همسران شهیدان والامقام، سپهدار ساجدی و سیدمهدی میرافضلی خبرنگاران ایرنا که در این سانحه شهید شدند، دیدار کرد و یاد این شهدا را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی نادری در این دیدار در ساختمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای عکاس و خبرنگار ایرنا گفت: در سالروز سانحه دردناک سقوط هواپیمای سی130 ارتش جمهوری اسلامی وظیفه خود دانستم در خدمت خانواده این عزیزان باشم و از زحمات آنها قدردانی کنم. این دو شهید بزرگوار برای انجام ماموریت عازم سفر شدند و جان‌شان را در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی فدا کردند.

وی شهید ساجدی و شهید میرافضلی را مایه افتخار ایرنا دانست و افزود: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد بتوانیم قدردان این سرمایه‌های ارزشمند باشیم، راهشان را ادامه دهیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.

مدیرعامل ایرنا در این دیدار از وضعیت زندگی اعضای خانواده این عزیزان مطلع شد، دستورات لازم را صادر و هدایایی را به رسم یادبود به آنها اهدا کرد.

شهیدان سپهدار ساجدی و سیدمهدی میرافضلی به ترتیب خبرنگار اجتماعی و عکاس ایرنا بودند که در سانحه سقوط هواپیمای سی 130ارتش، همراه 94 تن دیگر از سرنشینان آن و خبرنگاران رسانه های دیگر حین اعزام به چابهار برای پوشش رزمایش عاشقان ولایت به دلیل سقوط هواپیما شهید شدند.

*س_برچسب‌ها_س*
گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید ایرنا در سالروز سانحه هواپیمای سی 130 2