پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گردان‌هایمان به حرکت درآیند، منافع آمریکا درمنطقه رابه آتش می کشند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
گردان‌هایمان به حرکت درآیند، منافع آمریکا درمنطقه رابه آتش می کشند

فرمانده کل سپاه گفت: هزاران گردان نیرو روی زمین داریم که اگر به حرکت درآیند همه منافع آمریکا در منطقه را تحت تصرف و آتش قرار خواهند داد.

فرمانده کل سپاه گفت: دفاع مقدس ما سرشار از شگفتی‌های بی نظیر است و حماسه هی تکرارناپذیر که صرفا مختص به این بخش از تاریخ است و معتقدم دفاع مقدس انبساطی از عاشورا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: وقتی از دفاع مقدس ملت عزیز ایران صحبت می‌کنیم حتما کلاممان را با ذکر یک نام شریف آغاز می‌کنیم و ان کسی است که حق حیات بر ملت ایران دارد و آن امام است. امام مثل یک خورشید در عالم طلوع کرد و منشوری که به ارمغان آورد برای بشریت بود. ایستادگی را ایشان معنا کرد.

وی افزود: امام برای احیای مجدد شوکت و کرامت مسلمانان تلاش کرد و روی آن ایستاد. سرزمین ما پر از ستاره، مثل آسمان است و ستاره‌های ما شهدا هستند.

فرمانده کل سپاه گفت: شهید سلیمانی مردی بود که 41 سال لباس جهاد را از تن به در نیاورد و هیچ آرزویی به جز عزت مسلمانان نداشت و ناجوانمردانه به شهادت رسید و ایران و جهان اسلام هرگز خاطرات این بزرگ مرد را از یاد نخواهد برد.

سرلشکر سلامی افزود: دفاع مقدس ما سرشار از شگفتی‌های بی نظیر است و حماسه هی تکرارناپذیر که صرفا مختص به این بخش از تاریخ است و معتقدم دفاع مقدس انبساطی است از عاشورا و در این برهه از تاریخ باز شد.

ادامه دارد...