چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: نرخ همه انواع بلیت‌ها را در پایانه‌ها درج کرده‌ایم و مدیران سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، در پایانه‌ها میز خدمت گذاشته‌اند و چنانچه زائرین شکایتی در این رابطه دارند به تلفن گویای 141 گزارش دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد اربعین حسینی از حضور بازرسان ویژه برای نظارت بر قیمت هواپیما و اتوبوس در پایانه‌های مرزی خبر داد و گفت: در این باره با سه شرکت متخلف برخورد لازم انجام شد و از سازمان هواپیمایی انتظار می‌رود اجازه ندهد کوچکترین تخلفی در این زمینه صورت بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد اربعین گفت: رئیس جمهور بر روی 4 موضوع امنیت، سلامت، سهولت و ارزانی برای سفر اربعین تأکید دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از صنایع دستی سنتی و زیبا که می توانید به عنوان سوغات به عزیزان خود هدیه دهید سفره قلمکار شش نفره می باشد که هدیه ای زیبا و خوش قیمت است و می توان به عنوان یک رومیزی شیک از آن استفاده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوشخو گفت: امکان فروش بلیت پرواز اربعین به صورت پلکانی فراهم است و تا پایان زمان سفرهای اربعین فروش بلیت ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور بر 4 اصل امنیت، سلامت، سهولت و ارزانی سفر زائران اربعین حسینی تاکید کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور: از موکب داران به خاطر مشکلی که مرزداری عراق ایجاد کردند، عذرخواهی میکنم. ما شبانه روزی پیگیری کردیم تا مشکل آنها برطرف شود البته نگران ادامه مشکلات برای موکب داران هستیم. پیشنهاد ما این است که وزیر کشور به بغداد رفته و با وزیر کشور عراق دیدار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش بادشدید و افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خودرو، مرسدس بنز استیشن 220 1970 است که به ادعای افراد حاضر، تنها نسخه موجود در ایران است. این خودرو در جهان هم خودرو نسبتا کم‌یابی است و با جستجو در اینترنت، به تصاویر زیادی نمی‌رسید.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که مقرر شده بود از صبح امروز شنبه 12 شهریورماه، شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت به مقصد عراق را برای زائران اربعین آغاز کنند، در حال حاضر به نظر می‌رسد وب‌سایت‌ها با مشکل فنی مواجه شدند و امکان فروش بلیت با اختلال مواجه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز به اتهام تخریب کوه و ساخت سازه غیرقانونی و تصرف غیرمجاز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین نکوداشت سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، استاد حوزه روابط‌عمومی همراه با رونمایی از سردیس و کتاب این پیشکسوت و همچنین حضور استادان و فعالان حوزه روابط‌عمومی و رسانه توسط ماهنامه مدیریت ارتباطات برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای گسترش روابط و افزایش صادرات و واردات با کشورهای مختلف، هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت و با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و بخش خصوصی به اولان باتور پایتخت مغولستان سفر کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: از ابتدای امسال تا کنون میزان تسهیلات پرداختی به تعاونگران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است.