جمعه 10 فروردین 1403

گزارش:/ لالیگای کسل‌کننده؛ گلایه ژاوی بی‌دلیل نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش:/ لالیگای کسل‌کننده؛ گلایه ژاوی بی‌دلیل نبود

هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا یک هفته دیرتر از لیگ یک فرانسه، لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا شروع شد و شب گذشته هفته اول این رقابت ها به پایان رسید. در هفته ای که رئال مادرید و اتلتیکو پیروز شدند، بارسلونا در نوکمپ برابر رایو وایه‌کانو متوقف شد تا شروع خوبی نداشته باشد. رئال 1-2 در زمین آلمریا پیروز شد و اتلتیکو نیز شب گذشته با سه گل ختافه را شکست داد. پس از بازی بارسلونا و رایو، ژاوی به شدت از زمان مفید بازی گلایه داشت و معتقد بود که در این بازی بیش از اندازه وقت تلف شده است.

اطلاعات آماری هم نشان می دهد که هفته اول لالیگا در میان پنج لیگ معتبر اروپا، طولانی ترین بازی ها با کمترین زمان مفید را داشته است. میانگین زمان بازی در هفته اول لالیگا 99:22 دقیقه بود (بیشترین در لیگ های معتبر اروپا) در حالی که توپ تنها 52 دقیقه و 31 ثانیه در گردش بود.

میانگین مدت زمان بازی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، 98:51 دقیقه بود و زمان مفید آن 54:39 دقیقه که از این حیث بهترین بوده است. در هفته نخست سری آ ایتالیا متوسط زمان بازی 98:40 دقیقه بود و زمان مفید آن، 54:18 دقیقه. برای هفته دوم بوندسلیگا نیز متوسط زمان بازی 96:59 دقیقه ثبت شد، در حالی که زمان مفید آن، 53:19 دقیقه بود.

همچنین میانگین مدت زمان بازی در هفته دوم لیگ یک فرانسه 96:27 بود (کمترین در میان لیگ های معتبر اروپا) و زمان مفید آن، 54:19 دقیقه.

گزارش:/ لالیگای کسل‌کننده؛ گلایه ژاوی بی‌دلیل نبود 2
گزارش:/ لالیگای کسل‌کننده؛ گلایه ژاوی بی‌دلیل نبود 3
گزارش:/ لالیگای کسل‌کننده؛ گلایه ژاوی بی‌دلیل نبود 4
گزارش:/ لالیگای کسل‌کننده؛ گلایه ژاوی بی‌دلیل نبود 5