شنبه 1 اردیبهشت 1403

گزارش لحظه‌ای شب آخر لیگ برتر فوتبال | پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس رقم خورد، نایب قهرمانی سپاهان با شکست استقلال، سایپا با مدیران غیرفوتبالی و مشاوران خاص سقوط کرد + جدول نهایی

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

پرسپولیس در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر مقابل پیکان، به پنجمین قهرمانی پیاپی خود دست یافت تا یک رکورد بی نظیر ثبت کند. سپاهان در آزادی استقلال را مغلوب کرد و نایب قهرمان شد. سایپا در تبریز پنج گل خورد و سقوط کرد تا ذوب آهن برای دومین فصل متوالی در هفته آخر و با شانس در لیگ برتر بماند. گل گهر و فولاد با تساوی در هفته آخر شانس سهمیه را به تراکتور تعارف...

تیم‌های پیکان و پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21:15 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در حالی امروز برای کسب عنوان قهرمانی مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد که در صورت پیروزی (یا حتی تساوی در شرایطی خاص) مقابل خودروسازان هفتمین قهرمانی خود در تاریخ بیست ساله رقابت‌های لیگ برتر را جشن خواهد گرفت که پنجمین جام پیاپی این تیم نیز محسوب خواهد شد؛ رکوردی که شاید تا دهه ها در فوتبال باشگاهی ایران تکرار نشود.

در سوی دیگر دو تیم همیشه مدعی استقلال و سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای آبی پوشان چندان اهمیتی در نتیجه ندارد اما برای سپاهان کورسویی از توقف پرسپولیس و احتمال قهرمانی وجود دارد. فرهاد مجیدی همانطور که در نشست خبری گفته بود امشب از ترکیب کامل خود مقابل سپاهان استفاده کرده است تا فوتبال پاک و عدالت برای تعیین قهرمان فصل اجرا شود.