پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

3 گزینه چلسی برای تقویت خط حمله

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
3 گزینه چلسی برای تقویت خط حمله

باشگاه چلسی در نظر دارد 3 بازیکن را به خط حمله خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش سایت فرانسوی «فوت مرکاتو» چلسی و در رأس آن فرانک لمپارد، سرمربی این باشگاه قصد دارند با به خدمت گرفتن ویلفرد زاها، جیدون سانچو و موسی دمبله در مهلت نقل‌وانتقالات ماه ژانویه خط حمله آبی‌های لندن را دچار تغییر و تحولات اساسی کنند.

پس از بخشیده شدن محرومیت چلسی از نقل‌وانتقالات، فرانک لمپارد برای تقویت تیم خود با بودجه 125 میلیون پوندی سراغ جذب ستاره‌هایی از لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگا و لوشامپیونه رفته است.

آبی‌های لندن پیش از این با ارائه پیشنهادی به ارزش 34 میلیون پوند خواهان به خدمت گرفتن موسی دمبله، مهاجم فرانسوی لیون شده بودند که با پاسخ منفی مسئولان این باشگاه روبرو شدند، اما مسئولان چلسی حاضرند در ازای این انتقال الیویه ژیرو را هم به لیون منتقل کنند و امیدوارند این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه قرار بگیرد.

در سوی دیگر چلسی همچنان امیدوار است ویلفرد زاها، مهاجم 27 ساله کریستال‌پالاس را هم با ارائه پیشنهادی به ارزش 200 هزار پوند در هفته به اضافه پاداش‌های در نظر گرفته شده برای انتقال به استمفوردبریج ترغیب کند.

جیدون سانچو، مهاجم انگلیسی بوروسیا دورتموند هم در فهرست خرید چلسی قرار دارد، اما سران دورتموند اعلام کرده‌اند سانچو به هیچ وجه در ژانویه جایی نخواهد رفت و مشتریان او حداقل باید تا تابستان صبر کنند. آبی‌های لندن هم معتقدند اصرار آنها برای جذب این بازیکن قیمت در خواستی طرف آلمانی را افزایش می‌دهد.