شنبه 1 اردیبهشت 1403

گلایه خانواده شهدا را وضعیت نامناسب پاسخگویی بنیاد شهید / مدیر بنیاد شهید: حفاظ پلاستیکی جمع‌آوری شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
گلایه خانواده شهدا را وضعیت نامناسب پاسخگویی بنیاد شهید / مدیر بنیاد شهید: حفاظ پلاستیکی جمع‌آوری شد

شماری از خانواده شهدا از نصب حفاظ پلاستیکی در ورودی ساختمان بنیاد شهید مرکزی سیستان وبلوچستان ابراز گلایه کرده و گفتند: با این اقدام ارباب رجوع اجازه ورود به این اداره را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ساعاتی قبل شماری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با ارسال پیامک هایی به این پایگاه خبری از عدم رسیدگی مطلوب پرسنل بنیاد شهید در سیستان و بلوچستان ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند. به گفته این افراد؛ مدتی است که با شیوع ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان، اداره کل بنیاد شهید واقع در خیابان آزادی زاهدان با نصب حفاظ پلاستیکی در قسمت در ورودی این مجموعه از ورود ارباب رجوع به داخل خودداری کرده و با معطلی مراجعه کنندگان از آنها می خواهد مشکلات را به نیرویی که در محوطه بیرون جنب بانک دی در قالب میز خدمت مستقر شده در میان گذاشته تا از آن طریق مسائل و درخواست ها پیگیری و پاسخ داده شود. این افراد ادامه دادند: پس از سپری کردن حداقل یک تا دو ساعت در گرما بدون نتیجه گیری مطلوب باید دست خالی به خانه برگردیم.

عباس پالاش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در پیگیری خبرنگار ما پیرامون این معضل گفت: نصب حفاظ پلاستیکی در ورودی ساختمان اداری این اداره کل، به علت رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا بوده است. وی بیان کرد: در قسمت جلوی این اداره کل در قالب میز خدمت مشکلات مراجعه کنندگان پیگیری و حل و فصل می شود. این مقام مسئول افزود: ممنوعیتی برای ورود ارباب رجوعی که برای پیگیری نیاز به مراجعه به داخل اداره دارد، وجود ندارد و به راحتی مشکل آنان از طریق پرسنل در حال پیگیری است. پالاش خاطر نشان کرد: هم اکنون برای جمع آوری حفاظ پلاستیکی که جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در قسمت ورودی اداره کل کشیده شده بود، اقدام و این معضل حل شد. انتهای پیام /
گلایه خانواده شهدا را وضعیت نامناسب پاسخگویی بنیاد شهید / مدیر بنیاد شهید: حفاظ پلاستیکی جمع‌آوری شد 2