سه‌شنبه 28 فروردین 1403

گم شدن دختر 7 ساله / جستجوها ادامه دارد

وب‌گاه منیبان مشاهده در مرجع
گم شدن دختر 7 ساله / جستجوها ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عصر روزگذشته فقدان دختر بچه هفت ساله در منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش اعلام شد، گفت: عملیات جستجو برای یافتن وی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، با بیان اینکه روز گذشته و در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش مفقود شدن دختر بچه 7 ساله در جنگل‌های منطقه دشت شاد به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد، گفت: بلافاصله تیم‌های امدادی از میامی و شاهرود به منطقه اعزام شد.

او با بیان اینکه تیم‌های اعزامی شامل دو تیم 11 نفره از میامی و یک تیم شش نفره از شاهرود همراه با سگ زنده یاب و ده تیم 50 نفره نیز از خانه هلال دشت شاد با پنج دستگاه خودرو و آمبولانس انفرادی در منطقه حضور دارند، تاکید کرد: یک تیم از هلال‌احمر مینودشت و یک تیم آنست و تیم واکنش سریع از هلال احمر گلستان نیز در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عملیات جست جو و نجات همچنان ادامه دارد، گفت: مجموعاً 17 تیم امداد و جستجوی هلال احمر از میامی و شاهرود و استان گلستان در محل هستند.

محمدخانی بیان کرد: از صبح امروز هم 200 نفر از اهالی محلی به امدادگران هلال احمر ملحق شدند تا وسعت بیشتری را برای یافتن این کودک جست جو کنند.