چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند. با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند. به گزارش عرشه آنلاین، واگذاری بلوک سهام 51 درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به افزایش کرایه تاکسی و همچنین قطع سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی هم خواهیم بود یا خیر؟ سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار نیست! این جدیدترین خبر دولت سیزدهم درباره رانندگان تاکسی اینترنتی است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است. رانندگان اسنپ و تپسی از مدیران این شرکت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید. دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید. به گزارش عرشه آنلاین، عقربه‌ها ساعت 9:35 صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران قم در...

وب‌گاه گسترش

رسول گرگیج گفت: باید به آموزش، بهداشت، درمان و سایر هزینه‌های جاری کارگران توجه بیشتری شود و امیدواریم مسئولین مربوطه در تصمیم گیری‌های خود عملگرایانه برای حل مشکلات کارگران تلاش بیشتری کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یتزا چیکن آلفرد، نوعی پیتزا با طعم خامه‌ای و لذیذ است که از ترکیب مرغ، سس آلفردو و پنیر تهیه می‌شود. این پیتزا به خاطر سس مخصوصش که طعمی منحصر به فرد به آن می‌دهد، بین افراد بسیار محبوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری لواسان به ماجرای تمرین مختلط واکنش نشان داد. خبرگزاری برنا نوشت شهرداری لواسان به ماجرای "تمرین مختلط" واکنش نشان داد. پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، نرجس خاتون اسعدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به 42,400,000 (چهل و دو میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.42 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در متن بیانیه بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در قدردانی از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم آمده است: در واپسین روزهای اسفندماه سال 1402، درگذشت عالم پرهیزکار و دلداده حضرت ابا صالح المهدی (عج)، مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی رحمه الله علیه رحمه واسعه قلوب ما و بسیاری از ملت شریف را جریحه‌دار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر علی اکبر احمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، امروز (سه‌شنبه) در حاشیه اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با همتای عراقی خود ملاقات کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد. رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد. به گزارش...

وب‌گاه 55 آنلاین

استدلال قابل تاملی در رد امکان جریمه بی حجابی در خودرو: داخل خودرو فضای خصوصی نیست. باید مانند فضای مترو و اتوبوس عمل کنید!