پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

یارولی: سطح لیگ دو و میدانی بالا بود / هدفم رکورد شکنی در ماده 800 متر است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
یارولی: سطح لیگ دو و میدانی بالا بود / هدفم رکورد شکنی در ماده 800 متر است

عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس درباره وضعیت لیگ دو و میدانی توضیحاتی را ارائه کرد.

پژمان یارولی عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: خدا را شکر توانستم در ماده 800 متر مسابقات دو و و میدانی با ثبت رکورد 1.49.90 مدال طلا را کسب کنم. سطح مسابقات خیلی بالا بود و دوندگان بزرگی همانند امیر مرادی، مدال آور بازی‌های آسیایی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

او درباره اینکه از عملکردش در مسابقات دو و میدانی راضی بود، گفت: من می توانم رکوردم را 2، 3 ثانیه افزایش بدهم، اما متاسفانه سطح آب و هوایی تهران با سایر شهر‌ها فرق می‌کند و با این شرایط نمی‌توانیم بهتر از این کار کنیم. امیدواریم بتوانیم رکورد‌های خود را در مسابقات آسیایی و برون مرزی ارتقا بدهیم.

*س_هدفم کسب مدال طلا در بازی های آسیایی است _س*

یارولی درباره اینکه برنامه‌ای برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک توکیو دارد، بیان کرد: بله، هر ورزشکاری هدفی دارد و من بعد از پایان مسابقات لیگ دو و میدانی برنامه ریزی می‌کنم تا در مسابقات داخل سالن شرکت کرده و در ماده 800 متر رکورد شکنی کنم. هدفم این است که در بازی‌های آسیایی مدال طلا را به دست آورم.

دونده کشورمان درباره وضعیت دو و میدانی با سرپرستی مبینی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ما از مبینی تشکر می‌کنیم که در این شرایط کرونایی مسابقات دو و میدانی را برگزار کرد و ان شا الله رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی انتخاب شود و به این ورزش رسیدگی کند.

*س_امیدوارم بتوانم قدردان زحمات مدیرعامل باشگاه پلیمر باشم _س*

عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس بیان کرد: من از رحیمی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس که دلسوزانه در دو و میدانی کار می‌کند تشکر و قدردانی می‌کنم. رحیمی حامی مالی ام است و ان شا الله با موفقیت در مسابقات آسیایی و جهانی بتوانم قدردان زحمات او باشم.

او درباره اینکه باشگاه پلیمر خلیج فارس می‌تواند اختلاف امتیازی اش با تیم سپاهان را در لیگ دو و میدانی جبران کند، گفت: هدف این است که تیم پلیمر خلیج فارس با قهرمانی لیگ دو و میدانی را به پایان برساند.

یارولی درباره اینکه برخی از دوندگان از وزیدن باد در ورزشگاه آفتاب انقلاب انتقاد می‌کنند، اظهار کرد: ورزشگاه آفتاب انقلاب برای دو و میدانی استاندارد است، اما وزیدن باد در دوی 100 متر مشکلاتی را به وجود می‌آورد و این شرایط برای همه یکسان است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /