شنبه 1 اردیبهشت 1403

یحیی به دنبال انتقام، جواد در اندیشه نخستین برد مقابل پرسپولیس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یحیی به دنبال انتقام، جواد در اندیشه نخستین برد مقابل پرسپولیس

تهران - ایرنا - «یحیی گل‌محمدی» با وجود محرومیت، به دنبال گرفتن انتقام دیدار سوپر جام از فولاد است و «جواد نکونام» به نخستین پیروزی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر می‌اندیشد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از ساعت 20:30 دقیقه جمعه شب باید در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند. این حساس‌ترین بازی هفته خواهد بود که باید دید سرخ‌پوشان تهرانی و اهوازی در آن چه کار خواهند کرد.

هر 2 تیم در هفته اول به نتیجه و مقصود مورد نظر خود نرسیدند. پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با تساوی بدون گل متوقف شود و فولاد نیز به همین نتیجه در جدال با میهمان و هم‌استانی خود صنعت نفت آبادان رضایت داد تا هر 2 مسابقه بدون گل لیگ بیست‌ودوم تا به اینجا از دل دیدارهای این 2 تیم بیرون آمده باشد.

جدال یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در این مسابقه می‌تواند حائز اهمیت باشد. با وجود اینکه یحیی به دلیل محرومیت نمی‌تواند کنار زمین حضور داشته باشد، قصد دارد با پیروزی در این دیدار ضمن از بین بردن فشارِ ایجاد شده روی تیمش، انتقام شکست در بازی سوپرجام را نیز بگیرد. آخرین تقابل 2 تیم در تاریخ 18 بهمن 1400 برگزار شد که تیم اهوازی با تک گل موسی کولیبالی به برتری مهمی دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد و اجازه نداد پرسپولیس به دومین عنوان متوالی‌اش برسد.

در سوی مقابل جواد نکونام نیز انگیزه‌های خاصی دارد. او علی‌رغم نمایش خوبی که در جدال با تیم‌های بزرگ داشته هیچ‌وقت نتوانسته در لیگ برتر از سد پرسپولیس بگذرد. نکونام تا به اینجا 6 بار در لیگ‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و یکم با هدایت نساجی و فولاد خوزستان، به مصاف تیم پرطرفدار پایتخت رفته که ماحصل آن پنج باخت و یک تساوی بوده است. این عملکرد ضعیف برای کسی که در آینده می‌تواند روی نیمکت تیم‌های بزرگ‌تر بنشیند، نمی‌تواند چندان مثبت باشد.

پرسپولیس در 2 بازی رفت و برگشت فصل قبل به برتری رسید. حال باید دید دوئل کاپیتان‌های اسبق تیم ملی فوتبال ایران در هفته دوم با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود.

برچسب‌ها