پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

یونایتدی‌ها علیه مالک آمریکایی تظاهرات می‌کنند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یونایتدی‌ها علیه مالک آمریکایی تظاهرات می‌کنند

هواداران منچستریونایتد قصد دارند در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل تیم‌شان در اولدترافورد، علیه برادران گلیزر، مالکین آمریکایی باشگاه، اعتراض گسترده‌ای انجام دهند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها در انگلیس، هواداران منچستریونایتد قصد دارند در اولین بازی خانگی پیش‌فصل، اعتراض گسترده‌ای علیه برادران گلیزر، مالکین آمریکایی باشگاه انجام دهند. گلیزر متهم است بعد از فصل پر از ناکامی گذشته، 11 میلیون پوند سود سهام یونایتد را به جای هزینه کردن برای تقویت تیم، از باشگاه خارج کرده.

برادران گلیزر، مالکین آمریکایی باشگاه منچستریونایتد

خانواده گلیزر از سال 2005 مالک باشگاه منچستریونایتد هستند. در این هفده سال رابطه هواداران و گلیزرها دائما پرتنش بوده. جدیدترین اتفاقی که بار دیگر عصبانیت شدید هواداران را علیه مالکین باشگاه در پی داشت این بود که در هفته جاری فاش شد که مالکین سود سهام خود که مبلغ 11 میلیون یورو بوده را به جای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات، از دفاتر باشگاه خارج کرده‌اند.

این در حالی است که یونایتد فصل گذشته بدترین آمار خود از نظر امتیاز کسب شده را ثبت کرد و با 58امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ برتر ایستاد.

روزنامه منچستر ایونینگ‌نیوز امروز اعلام کرد هواداران قصد دارند روز 31 جولای که قرار است یونایتد در یک بازی دوستانه خانگی به مصاف تیم اسپانیایی رایو وایکانو برود، بیرون از استادیوم اولدترافورد علیه خانواده گلیزر تظاهرات کنند.

بازی با رایو وایکانو، اولین بازی خانگی اریک تن‌هاخ به‌عنوان سرمربی یونایتد خواهد بود. یک هفته بعد از این تاریخ، لیگ برتر آغاز شده و تن‌هاخ با بازیکنانش محک جدی خواهد خورد.

یونایتدی‌ها علیه مالک آمریکایی تظاهرات می‌کنند 2
یونایتدی‌ها علیه مالک آمریکایی تظاهرات می‌کنند 3