جمعه 10 فروردین 1403

‌محدودیت ترافیکی جاده‌های خراسان رضوی تا 5 مهر / هراز و کندوان از امروز یک‌طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
‌محدودیت ترافیکی جاده‌های خراسان رضوی تا 5 مهر / هراز و کندوان از امروز یک‌طرفه می‌شود

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد کمربندی محمودآباد - فریدونکنار / هشت جاده مسدود است

وی درباره آخرین وضعیت انسداد جاده های کشور بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان - اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور شهداد - نهبندان و محور خرم‌آباد - پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر و جاده تهران - امام‌زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

آشوری اضافه کرد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداریِ مسیر جنوبی در بخش محمودآباد - فریدونکنار، مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر امکان پذیر است.

* کاهش 8.2 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2196 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری‌، نسبت به روز قبل 8.2 درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 11.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح ثبت شد.

* تردد روان در همه محورهای تهران - شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران - شمال گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور کندوان، جاده هراز، محور فیروزکوه‌، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت، نشان می‌دهد.

آشوری از بروز - ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس داد.

* بارش پراکنده در برخی محورهای گیلان و مازندران‌

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران بارش پراکنده باران داریم و در دیگر جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* آزادراه های کرج - تهران و کرج - قزوین پرترددترین جاده‌های کشور در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد‌: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج - تهران با 111 هزار تردد، آزادراه کرج - قزوین با 109 هزار تردد و آزادراه تهران - کرج با 101 هزار تردد، ثبت شد

* محدودیت ترافیکی جاده‌های خراسان رضوی به مناسبت ایام پایانی ماه صفر‌

تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 22:00 امروز و فردا در محورهای اصلی استان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک آباد از ساعت 06:00 تا 17:00 امروز و فردا ممنوع است زیرا برای تردد زائران پیاده اختصاص می یابد.

محور مشهد - ملک آباد از ساعت 12:00 تا 24:00 روز سه‌شنبه هفته جاری تا پایان ترافیک به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود‌، ضمن اینکه برای تخلیه ترافیک خروجی مشهد از این محور به‌عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری (درصورت انسداد مقطعی) استفاده خواهد شد.

* محدودیت ترافیکی محورهای تهران - شمال تا روز چهارشنبه 6 مهر‌

تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز شنبه دوم مهر تا ساعت 06:00 روز چهارشنبه مورخ 5 مهر در محورهای کندوان، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد‌، محورهای قوچان - مشهد‌، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌* یک‌طرفه شدن مجدد محور کندوان از ساعت 12 امروز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از کرج، میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

* محور هراز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری یک‌طرفه می‌شود

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

در محور کندوان تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز همچنین از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه‌، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد کامیون ها و تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز ممنوع است.

تردد کامیون‌ها و تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است.

در محور قدیم قزوین - رشت تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است.

در محور‌های فاروج - شیروان‌، شیروان - بجنورد‌، بجنورد - جنگل گلستان و بالعکس تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 22:00 امروز و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری ممنوع است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مدیر مرکز مدیریت راه‌ها علی‌اکبر اشوری هراز کندوان وضعیت جاده‌ها ترافیک راه‌ها این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است