شنبه 22 اردیبهشت 1403

استان کرمانشاه

استان کرمانشاه

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون پژوهش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه کشت چغندر قند پاییزه در مناطق گرمسیری استان موجب کاهش 10 میلیون متر مکعبی آب و افزایش 15 هزار تنی تولید شکر در کارخانه‌های قند استان می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار تقریبا دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4 درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار، تقریباً دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست هیئت تکواندو استان کرمانشاه در خصوص علت پسرفت کوثر اساسه بانوی ملی پوش تکواندو ایران هم عنوان کرد: کوثر اساسه و فاطمه کرمی دو بانوی کرمانشاهی تیم ملی تکواندو ایران متاسفانه با افت مواجه شده‌اند که می‌توان دلیل اصلی آن را عدم حمایت‌ها دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: باید سازه‌ها بگونه‌ای ساخته شود که در برابر زلزله‌های هشت ریشتری مقاوم باشد و اماکن حساس و حیاتی کشور نیز بتوانند در برابر زلزله‌های 10 ریشتری مقاومت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

خبرگزاری تسنیم

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: گردنه تته در محور سروآباد - نودشه - پاوه پس از پنج ماه بسته بودن، با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری بازگشایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از محور‌های مواصلاتی برفگیر بین دو استان کرمانشاه و کردستان هر سال با اولین برف مسدود و راه ارتباطی مردم قطع می‌شود. گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برفگیر استان کرمانشاه و شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته می‌شود و به دلیل سختگذر بودن امکان انجام عملیات برف‌روبی در آن وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود. این گردنه 21 کیلومتر طول...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه سابق شهر جوانرود در استان کرمانشاه چهارشنبه شب به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه سابق شهر جوانرود در استان کرمانشاه چهارشنبه شب به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، مرحوم ماموستا فخری از سال 1358 تا مهرماه سال 1402 امامت جمعه جوانرود را برعهده داشت و سال گذشته به دلیل کهولت سن از سمت خود استعفا...