یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو 405 به دست خواهید آورد.

وزیر راه و شهرسازی از موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از بنادر، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت مهندسی در حوزه تعمیرات هواپیما خبر داد.

اگر اطلاعات این پروژه دقیق باشد، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می‌توانند امیدوار باشند این محصول نیز همچون F210 از تهویه و امکانات رفاهی مولتی مدیا برای راننده بهره ببرد.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش 3 برابری مصرف و 24 برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.

بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تا (7 اردیبهشت)، 4 میلیارد و 216 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.

206 تیپ 3 پانوراما 670 میلیون فروخته می‌شود و قیمت تارا دنده‌ای در بازار آزاد به 825 میلیون می‌رسد.

مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در خرداد ماه امسال واریز میشود ولی شرایط و ضوابط خاصی دارد.

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد 8 اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از سازمان منطقه آزاد قشم به سکانداری عادل پیغامی به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصاد تقدیر کرد.

برای نخستین بار و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، بخش آنژیوگرافی در حوزه نهاد متولی بهداشت و سلامت این منطقه، راه اندازی شد.

مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.

منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد به میزبانی مشهد مقدس؛ موفق به کسب مقام برتر در حوزه های عمران و زیربنایی، حقوقی و فرهنگی شد.

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «8 اردیبهشت 1403» با رقم 41 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.

بازار امروز، شنبه 8 اردیبهشت 1403 نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.